Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-06-2023, 00:00
Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Категорія: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» . Місцезнаходження замовника: 21032, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Київська, 68.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 321 907,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 11 609,54 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
ЄДРПОУ: | 01982749 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мосійчук Лілія |
Телефон: | 380432664039 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21032, Україна, Вінницька область,Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1)Відповідно до пункту 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» вимагається підтвердження кваліфікаційному критерію: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження надається: -Довідка, довільної форми, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Інформація може надаватися тільки про договір, який вже виконаний в повному обсязі. - Копія договору (-ів) (не менше одного) укладеного (-их) у період 2021-2023 роках на виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції мереж електропостачання, які є аналогічними до робіт, що передбачені у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Необхідно долучити інформацію щодо змін умов договору, у разі їх заключення. В аналогічному (аналогічних) договорі (договорах) мають передбачатись роботи у т.ч.: улаштування основи під фундаменти щебеневої; установлення блокiв фундаментних масою бiльше 1,5 т; монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м; улаштування воріт двостулкових з установленням металевих стовпів; вимірювання опору ізоляції мегаомметром; монтаж щита розподільчого; монтаж дизель-генератора. Учасник може підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт одним або декількома договорами. Вартість аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має бути не менша, ніж 50% від вартості даної закупівлі. В договорі повинно бути прописано: «вид роботи», «дата заключення договору», «номер договору», «найменування сторін», «сума договору» та документи які підтверджують його виконання (довідки про вартість виконаних робіт (послуг) за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, актів приймання виконаних робіт (послуг) (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт (послуг), зазначений у договорі). 2)Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку із зазначенням виконання аналогічного договору, сканований аналогічний договір та документи які підтверджують його виконання: довідки про вартість виконаних робіт (послуг) за договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, актів приймання виконаних робіт (послуг) (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт (послуг). 3)Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненої (-них) або оновленої (-них) інформації та/або документів – що підтверджують вимірювання опору ізоляції мегаомметром за аналогічним договором АБО надати оновлене підтвердження про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(довідка довільної форми) та документальне підтвердження. Скан-копія/-ї договору/-ів. У разі неможливості подання виконаного договору, Учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції. Скан-копія/-ї документів, які підтверджують виконання аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі: накладної/-их (видаткової/-их) або акта/-ів прийому-передачі товару. 1) Відповідно до пункту 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» вимагається підтвердження кваліфікаційному критерію: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Документальне підтвердження: Довідка в довільній формі, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій, зі зазначенням посади, освіти та досвіду роботи на аналогічній посаді (років), а також інформацію про трудові відносини. -На підтвердження трудових відносин з працівниками надати копії наказів про прийняття на роботу та/або копію трудової книжки (перша і крайня сторінка з записом про прийняття на роботу) або інший документ про підтвердження трудових відносин. -Копії посвідчень та протоколів атестаційної комісії щодо знань з правил пожежної безпеки, з правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями, а також з допуску до роботи в електроустановках електромонтерів (група з електробезпеки не менше ІІІ до 1000 В). -Обов’язкова наявність інженера з ОП, або працівника, який виконує функції інженера з ОП. Для підтвердження надати копію наказу про прийняття на роботу або копію трудової книжки, а також посвідчення про проходження навчання у т. ч. з ЗУ «Про охорону праці» та «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями». 2)Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням 12 працівників. На підтвердження трудових відносин з працівниками надано копії наказів про прийняття на роботу (не в повному обсязі) та копії посвідчень та протоколів атестаційної комісії щодо знань з правил пожежної безпеки, з правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями, а також з допуску до роботи в електроустановках електромонтерів (група з електробезпеки не менше ІІІ до 1000 В) (не в повному обсязі). 3)Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненої (-них) або оновленої (-них) інформації/документів тощо- протоколу (-ів) атестаційної комісії щодо знань з правил пожежної безпеки, з правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями, а також з допуску до роботи в електроустановках електромонтерів (група з електробезпеки не менше ІІІ до 1000 В) щодо електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування-Капусняка Семена Васильовича та копію наказу про прийняття на роботу директора-Ганчука Михайла Дмитровича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.