Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 181 200,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 906,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43905443 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Протас |
Телефон: | +380342537647 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В результаті розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, фізичної особи підприємця КУКУЛЯКА ВОЛОДИМИРА МИКОЛАЙОВИЧА, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, що подані у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - у складі пропозиції учасником надано довідку, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору Вих.№32 від 23.06.2023р., яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору № 58/23 від 29.03.2023р., який надано для підтвердження досвіду, до Договору № 58/23 від 29.03.2023р. не надано Відомість ресурсів до локального кошторису та Розрахунок загальновиробничих витрат, які є невід’ємною частиною Договірної ціни та є додатком до Договору № 58/23, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації, де передбачалося подання учасниками сканкопії з оригіналів аналогічного договору зі всіма додатками до нього; - у складі пропозиції учасником надано сканкопію з платіжної інструкції, що підтверджує надходження коштів, оплачених за виконання аналогічного Договору №58/23 від 29.03.2023р., який надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, яка сканована не з оригіналу (чорно-біла копія), що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації, згідно з яким передбачалося надання виписки з банківського рахунку або платіжне доручення/інструкцію, що підтверджує надходження коштів, оплачених за виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) сканованої з оригіналів документів. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі , фізична особа підприємець КУКУЛЯК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ повинен надати шляхом завантаження в електронну систему: - Сканкопії з оригіналів одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) про який (які) внесена інформація у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - Сканкопію з оригіналу виписку(и) з банківського рахунку або платіжне доручення/інструкцію, що підтверджує надходження коштів, оплачених за виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.