Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 135 902,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 31 359,02 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ" |
ЄДРПОУ: | 20760931 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анна Шиян |
Телефон: | +380974469989 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81780, Україна, Львівська область,смт. Журавно, вул. Зелена, будинок 2 |
3 |
Керуючись статтею 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до частини 3.3. Забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що разом із банківською гарантією учасник надає: довідку підписана уповноваженою особою банку, яка містить інформацію щодо платоспроможності банку, не перебування в статусі ліквідації банку, не включення до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції та про дотримання рішень РНБО України; В складі пропозиції ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" надано Лист про платоспроможність Вих.№ 301/29 від 21.06.2023р., в якому відсутня інформацію про дотримання банком, що видав банківську гарантію, рішень РНБО України; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист від банку, що видав банківську гарантію про дотримання рішень РНБО України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.