Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 8 612 501,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 86 125,01 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 30 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ" |
ЄДРПОУ: | 20760931 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анна Шиян |
Телефон: | +380969356929 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81780, Україна, Львівська область,смт. Журавно, вул. Зелена, будинок 2 |
3 |
Керуючись статтею 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до частини 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен документально підтвердити якість необхідних товарів/матеріалів: -покрівельні матеріали (профільовані листи) повинні відповідати ДСТУ «Вироби з тонколистової сталі із захисно-декоративним покриттям для будівництва. Загальні технічні умови» п.4.1.9, 4.2.8, 4.3.2; ДСТУ «Листи металеві самонесучі для покрівлі, зовнішнього обшиття і внутрішнього облицювання. Технічні умови на продукцію та вимоги» п.4.4, 4.5, 4.7, що підтверджується чинним на момент подання пропозиції сертифікатом відповідності виданим органом з сертифікації. -матеріали для утеплення (мінвата) повинні відповідати критеріям безпеки/показникам згідно ДСанПіН 8.2.1-181-2012, що підтверджується чинним на момент подання пропозиції висновком санітарно епідеміологічної експертизи, додатково надати сертифікат відповідності, що виданий органом із сертифікації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації щодо покрівельних матеріалів; висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності щодо матеріалів для утеплення. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.