Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 956 058,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 49 780,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 48 000,00 UAH |
| Замовник: | КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" |
| ЄДРПОУ: | 03188926 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галушка Василь Васильович |
| Телефон: | +380326631534 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 80670, Україна, Львівська область,селище міського типу Підкамінь, вулиця Нагірна, 11 |
7 |
Відповідно п. 1.4 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 20 днів до оголошення закупівлі. Учасник ТОВ «ТРАСТ БУД-Ф» надало Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 31.05.2023 №15076/АП/13-01-13-07-20-Е, яка дійсна до 09.06.2023 року. Просимо надати дійсну Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Відповідно до п. 7 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасник повинен надати довідку про відсутність виконавчих проваджень, видану уповноваженим органом станом на день подання пропозиції. Учасник повинен надати довідку про відсутність виконавчих проваджень, видану уповноваженим органом станом на день подання пропозиції. Відповідно до п. 7 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання (Додаток 4), а саме: - договірну ціну; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - пояснювальна записка; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат. Вказані документи повинні містити підписи та відтиски печаток учасника та сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (інженера-кошторисника). Учасник надав вищевказані документи кошторису без підпису та відтиску печаток учасника та сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (інженера-кошторисника). Учасник повинен надати вищевказані документи, які повинні містити підписи та відтиски печаток учасника та сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (інженера-кошторисника). Відповідно п. 1.4 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 20 днів до оголошення закупівлі. Учасник надав довідку у довільній формі №20/06 від 20.06.2023. Проте дана довідка є довідкою встановленої форму, яку видає ДПС. Окрім того, замовником зазначено, що довідка повинна бути видана не раніше ніж за 20 днів до оголошення закупівлі. Учасник повинен надати Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 20 днів до оголошення закупівлі. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є повністю виконаний договір (двосторонній або декілька сторонній), який за змістом та правовою природою є договором на капітальний ремонт або поточний ремонт. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються як мінімум три договори, виконані не раніше 2022 року, загальна сума виконання яких становить не менше ніж 65% очікуваної вартості предмета даної закупівлі що відповідають роботам, які передбачені технічним завданням. Договори повинні містити роботи із встановлення радіаторів, сумарна кількість яких не повинна бути меншою за кількість, що встановлена у технічному завданні до цієї закупівлі (163 шт.). Також учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання робіт із встановлення котла. Для підтвердження відповідних критеріїв учасник повинен надати: - копії як мінімум трьох договорів (з усіма додатками) на капітальний ремонт або поточний ремонт системи опалення; - копії документів, що підтверджують виконання договорів (платіжні доручення, довідки форми КБ-2, Довідки форми КБ-3, за весь період виконання робіт); - оригінали листів-відгуків про виконання договорів, що наведені у довідці, не раніше дати оголошення закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі. Замовником згідно з договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності. Учасник надав Довідку про виконання аналогічних договорів №05/06 від 20.06.2023, у якій зазначає 5 договорів. 1. Договір, який укладений із Львівським національним університетом імені Івана Франка, містить роботи із встановлення 45 радіаторів (згідно наданих актів). Замовником вимагалось надання копії документів, що підтверджують виконання договорів, зокрема платіжних доручень. Учасником не надано платіжні доручення до даного договору. Учасник повинен надати платіжні доручення до даного договору. 2. Договір, який укладений із ЛМКП «Львівтеплоенерго» за предметом є договором на ремонтно-реставраційні роботи, що не відповідає умовам про надання договору, який за змістом та правовою природою є договором на капітальний ремонт або поточний ремонт. У зв’язку із цим, договір не береться замовником до уваги. 3. Договір, який укладений із Відділом освіти Куликівської селищної ради містить роботи із встановлення 65 радіаторів (згідно наданих актів). Учасником не надано всіх підтверджуючих документів до даного договору, зокрема, акту №1,4,5, а також платіжних доручень. Учасник повинен надати усі копії актів та платіжні доручення до даного договору. 4. Договір, який укладений із Ліцеєм «Сихівський» Львівської міської ради не містить робіт із встановлення радіаторів. У зв’язку із цим договір не є підтвердженням п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Договір, укладений із Дубенським відділом освіти містить роботи із встановлення 7 радіаторів (згідно наданих актів). Учасником не надано документів, що підтверджують виконання договорів, зокрема платіжних доручень. Учасник повинен надати платіжні доручення до даного договору. Окрім того, просимо надати довідки форми КБ-2, Довідки форми КБ-3, за весь період виконання робіт до всіх аналогічних договорів у повному обсязі. У п. 1.3. передбачено, що договори повинні містити роботи із встановлення радіаторів, сумарна кількість яких не повинна бути меншою за кількість, що встановлена у технічному завданні до цієї закупівлі (163 шт.). Учасник надав договори із загальною кількістю радіаторів 117 шт. Учасник повинен підтвердити наявність договорів із роботами зі встановлення радіаторів, сумарна кількість яких не повинна бути меншою за кількість, що встановлена у технічному завданні до цієї закупівлі (163 шт.). Учасник не надав аналогічного договору, щоб підтвердити наявність досвіду виконання робіт із встановлення котла. Учасник повинен надати договір, який містить роботи із встановлення котла та всі необхідні підтверджуючі документи виконання договору, а також лист-відгук. Замовником встановлена вимога щодо надання оригіналів листів-відгуків про виконання договорів, що наведені у довідці, не раніше дати оголошення закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі. У листах-відгуках учасника до договорів, які зазначені Довідці про виконання аналогічних договорів №05/06 від 20.06.2023 не міститься посилання на ідентифікатор даної закупівлі. Учасник повинен надати листи-відгуки по аналогічних договорах з посиланням на ідентифікатор закупівлі. Також учасник повинен надати виправлену Довідку про виконання аналогічних договорів із зазначенням всіх необхідних договорів для підтвердження відповідності вимогам п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.