Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 14 301 433,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 71 507,17 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 71 507,17 UAH |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03366374 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Ковтонюк |
Телефон: | +380462941552 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, які будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі № 343 від 15.06.2023 р. за формою, що встановлена Таблицею № 2 Додатку № 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (файл «1. Інформація та документи_ що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.pdf»), що містить невідповідності у визначенні наявного досвіду роботи на зазначених посадах (вказаний досвід роботи на посаді не відповідає даним, які зазначено у наданих копіях наказів про підвищення розрядів). 1.2 Учасник на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю не надав копію витяг зі Статуту Учасника з положенням про особу, яка має право підпису договорів, що не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації). 1.3 Учасник на виконання вимог, визначених у Додатку № 5 до Тендерної документації, не надав скан-копію дозволу/декларації Учасника процедури закупівлі на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий відповідним уповноваженим державним органом. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі, що підтверджуються завіреними копіями або скан-копіями оригіналів витягу зі штатного розпису (або штатного розпису), витягів з трудових книжок або наказів про призначення, або розпоряджень, або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність працівників згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 2 (Таблиця – Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі). 2.2. Учасник на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 4 до Тендерної документації, надає витяг зі Статуту Учасника з положенням про особу, яка має право підпису договорів. 2.3. Учасник відповідно до вимог тендерної документації, визначених у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повинен надати у складі тендерної пропозиції інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації (згідно з Додатком № 5 до тендерної документації), а саме: скан-копію дозволу/декларації Учасника процедури закупівлі на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий відповідним уповноваженим державним органом. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів (досвід роботи на цій посаді ((професією), років), шляхом повторного заповнення Таблиці «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі» із зазначенням вірної інформації. 3.2. Учасник повинен надати витяг зі Статуту Учасника з положенням про особу, яка має право підпису договорів. 3.3. Учасник повинен надати скан-копію дозволу/декларації Учасника процедури закупівлі на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий відповідним уповноваженим державним органом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.