Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 51b18d395867477bb25f352bac3fa9d0
Статус: | Кваліфікація переможця |
Бюджет: | 1 750 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 17 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37451550 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козінцева Анастасія Анатоліївна |
Телефон: | +380442885969 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01015, Україна, Київська область,Місто Київ, вул. Князів Острозьких,37/2, каб. № 10. |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі за предметом: "Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Лютеранська, 7/10 у Печерському районі міста Києва" UA-2023-06-08-005856-a 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник - ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." у складі тендерної пропозиції завантажив файл: «3.1 Капітальний ремонт приміщень №21_12 від 21.12.22+акт+відгук.pdf» який містить документи щодо досвіду виконання аналогічних видів робіт, копії договору підряду № 21/12 від 21.12.2022, акт виконаних робіт та лист-відгук. Разом з тим у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору. Відповідно до умов тендерної документації Аналогічним договором у розумінні тендерної документації вважається договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання. У акті виконаних робіт договору підряду № 21/12 від 21.12.2022 відсутні роботи аналогічні до переліку технічного завдання, а саме: вентиляція та сантехника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 3.1. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Довідка у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори* (один або більше на розсуд учасника) з інформацією про замовника послуг/робіт (назва, адреса, код ЄДРПОУ, контактний телефон), номер та дата договору, сума договору. Пункт 3.2. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Копії договорів (договору) відповідно до довідки; Пункт 3.3. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Відгук (-и) від замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці з посиланням на номер договору. Пункт 3.4. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Документи**, що засвідчують виконання договорів. * Аналогічним договором у розумінні тендерної документації вважається договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання. ** Документом, що підтверджує факт здійснення такої діяльності є акт виконаних робіт, який повинен відповідати вимогам законодавства, але з урахуванням особливостей підприємства. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документи: - Довідка у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори* (один або більше на розсуд учасника) з інформацією про замовника послуг/робіт (назва, адреса, код ЄДРПОУ, контактний телефон), номер та дата договору, сума договору. - Копії договорів (договору) відповідно до довідки; - Відгук (-и) від замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці з посиланням на номер договору. - Документи**, що засвідчують виконання договорів. * Аналогічним договором у розумінні тендерної документації вважається договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання. ** Документом, що підтверджує факт здійснення такої діяльності є акт виконаних робіт, який повинен відповідати вимогам законодавства, але з урахуванням особливостей підприємства. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ: Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.