Закупівлю оголошено - 07-06-2023, 22:32. Дата останніх змін - 11-07-2023, 18:23

Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Черкаського району, Черкаської області

Закупівля:UA-2023-06-07-016196-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-06-07-007338-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-06-2023, 22:32
по 13-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-06-2023, 22:32
по 16-06-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-06-2023, 14:05
по 16-06-2023, 14:28

Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:21 308 586,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:106 542,93 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:90 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
ЄДРПОУ:42009566 Досьє YouControl
Контактна особа:Аладін Євгеній
Телефон:380980655789
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
18000, Україна, Черкаська область,Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
9


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Черкаського району, Черкаської області
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 90 000,00 грн. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: • свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; • ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації.
Статус: Активна
Дата створення: 07-06-2023, 22:32:31
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-06-2023, 22:33:29
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-06-2023, 22:32:02
+ -
Завершено
Послуги з поточного ремонту ав ...
21 308 586,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 16-06-2023, 14:05
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Дата виставлення рахунку
Опис:
Замовник може здійснити на користь Генпідрядника попередню оплату у розмірі та на строк, що не перевищують розмір та строк, визначені чинним законодавством. За письмовим зверненням Генпідрядника останньому може бути здійснена попередня оплата для надання послуг за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для цілей, визначених Договором.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
30
Період (днів):
5
Подія:
Надання послуг
Опис:
Замовник проводить оплату за надані послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання документів, вказаних в п. 4.1 шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника згідно з діючим порядком за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
70
Період (днів):
10
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Черкаського району, Черкаської області
Мінімальний крок аукціону:
106 542,93 UAH
Забезпечення тендерної пропозиції:
90 000,00 UAH
Початок аукціону:
16-06-2023, 14:05
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Черкаського району, Черкаської області

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Христинівка,, ВУЛИЦЯ Н.ТЕРЕЩЕНКА, будинок 1 А, 20001, ПУСТОВІТ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
Остаточна пропозиція:
21 298 736,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
21 298 736,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-06-2023, 18:16
Період подачі оскарження:
по 02-07-2023, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-07-016196-a-b1
Номер договору:
35
Дата підписання договору:
10-07-2023, 11:00
Строк дії договору:
по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
21 298 736,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
17 748 946,67 UAH
21 298 736,00 UAH
Ціна договору
17 748 946,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
21 221 350,42 UAH
Ціна договору після внесення змін
17 684 458,68 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бровари, 07400, Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ОЛЕГА ОНИКІЄНКА, будинок 2/1, 07400, ДС ПРОМ ГРУП ТОВ
Остаточна пропозиція:
19 142 612,80 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
19 142 612,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-06-23, 20:19:01
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пп. 6.4 п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 6.4 п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного* договору (договорів), з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів). * Аналогічним буде вважатись договір генерального підряду на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального (поточного) ремонту вулиць та/або доріг загального користування у межах населених пунктів, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано. Сума аналогічного договору має бути не менше 100% від очікуваної вартосіт цієї закупівлі (Класифікатор ДК аналогічного договору має відповідати предмету цієї закупівлі ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано договір, що не аналогічним у розумінні тендерної документації, а саме не є договором генерального підряду на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального (поточного) ремонту вулиць та/або доріг загального користування у межах населених пунктів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт п.3 Додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати договір, що є аналогічним у розумінні тендерної документації, а саме договір генерального підряду на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального (поточного) ремонту вулиць та/або доріг загального користування у межах населених пунктів, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано. Сума аналогічного договору має бути не менше 100% від очікуваної вартосіт цієї закупівлі (Класифікатор ДК аналогічного договору має відповідати предмету цієї закупівлі ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 3. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного* договору (договорів), з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), сертифікат відповідності закінченого будівництвом об'єкту та акт готовності об'єкта до експлуатації; Учасником, у складі пропозиції не надано сертифікат відповідності закінченого будівництвом об'єкту та акт готовності об'єкта до експлуатації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт п.3 Додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сертифікат відповідності закінченого будівництвом об'єкту та акт готовності об'єкта до експлуатації. 4. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного* договору (договорів), з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - позитивний відгук про надання послуг (виконання робті), який має містити інформацію про номер та дату договору, назву об'єкту, суму договору, підтвердження, що на об'єкті виконано роботи в повному обсязі (виконано повний комплекс робіт), вказано номер та дату сертифікату відповідності закінченого будівництвом об'єкту, підтвердження, що роботи виконано якісно, із дотримання строків, підтвердження відсутності претензій та позовів; Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано відгук, який не відповідає вимогам, що визначені у тендерній документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт п.3 Додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відгук, який відповідає вимогам, що визначені у тендерній документації (п.3 Додаток 1 до тендерної документації). 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом. 2. Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та/або витяги з трудових книжок та/або цивільно-правові угоди та/або іншим договорам включаючи договори з ФОП, фізичними особами). Кількість працівників учасника повинна забезпечувати надання послуг (виконання робіт) на значній кількості об'єктів одночасно (не менше 15 працівників), на підтвердження надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (надається без додатків) разом із квитанцією, яка підтверджує її подання до ДПС (не раніше ніж за четвертий квартал 2022 року). Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт) та головний інженер) повинні мати знання з охорони праці, пожежної безпеки, гігєни праці та надання першої допомоги потерпілим, на підтвердження чого надаються їх посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами). Учасник має підтвердити (шляхом надання свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації з додатком) наявність кваліфікованих працівників: 1.Асфальтобетонники не нижче 4 розряду – не менше 2 працівників; 2. Машиністи дорожньо-будівельних машин не нижче 6 розряду – не менше 2 працівників; 3. Дорожні робітники не нижче 4 розряду – не менше 2 працівників. Учасником не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що містить всю інформацію передбачену вимогами тендерної документації та відповідні підтверджуючі документи у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт п.2 Додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що містить всю інформацію передбачену вимогами тендерної документації та відповідні підтверджуючі документи у повному обсязі. 6. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації: Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності, необхідної для виконання технічної специфікації (технічного завдання), техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) № з/п Назва Марка або модель Кількість 1 2 3 4 Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі: Автомобілі бортові – не менше 3 одиниць; Автомобілі-самоскиди – не менше 6 одиниць; Навантажувачі одноковшеві* - не менше 2 одиниць; Екскаватори* – не менше 4 одиниць; Автогудронатори - не менше 2 одиниць; Автогрейдери* - не менше 2 одиниць; Котки дорожні* – не менше 4 одиниць; Котки дорожні на пневмоколісному ходу* – не менше 1 одиниці; Асфальтоукладальники* – не менше 2 одиниць; Бульдозери* – не менше 1 одиниці Допускається надання еквівалентної (за функціональністю) техніки. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; *на дану техніку додатково надається лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, виданий не раніше ніж за місяць до оголошення цих торгів, який містить інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва), які зазначені в довідці (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 3). Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі залучення Субпідрядної організації відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно пункту 2 Додатку №2 ТД. Учасник нерезидент надає документи, що підтверджують реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів в уповноважених органах його держави, або держави, в якій розташоване постійне представництво або філія. Якщо будівельна машина, або механізм не підлягає реєстрації в уповноважених органах його держави, або держави, в якій розташоване постійне представництво або філія, Учасник нерезидент надає інші документи, що підтверджують право його власності, на всі інші позиції, вказані у довідці. Учасником не надано довідку відповідно до вимог тендерної документації, яка відображає обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання надання послуг за предметом закупівлі у повному обсязі та не надано відповідних підтверджуючих документів, що передбачені до надання Додатком п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт п.1Додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку відповідно до вимог тендерної документації, яка відображає обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання надання послуг за предметом закупівлі у повному обсязі та надати відповідні підтверджуючі документи, що передбачені до надання Додатком п.1 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації: Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі: Автомобілі бортові – не менше 3 одиниць; Автомобілі-самоскиди – не менше 6 одиниць; Навантажувачі одноковшеві* - не менше 2 одиниць; Екскаватори* – не менше 4 одиниць; Автогудронатори - не менше 2 одиниць; Автогрейдери* - не менше 2 одиниць; Котки дорожні* – не менше 4 одиниць; Котки дорожні на пневмоколісному ходу* – не менше 1 одиниці; Асфальтоукладальники* – не менше 2 одиниць; Бульдозери* – не менше 1 одиниці Допускається надання еквівалентної (за функціональністю) техніки. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; *на дану техніку додатково надається лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, виданий не раніше ніж за місяць до оголошення цих торгів, який містить інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва), які зазначені в довідці (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 3). Учасником не надано лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, виданий не раніше ніж за місяць до оголошення цих торгів, який містить інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва), які зазначені в довідці (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 3). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт п.1Додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, виданий не раніше ніж за місяць до оголошення цих торгів, який містить інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва), які зазначені в довідці (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 3). 8. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації: Учасники у складі пропозиції надають всю інформацію, що міститься у Додатку № 3 викладену у стверджувальній формі у вигляді листа-гарантії підписаного уповноваженою особою Учасника. Учасником не надано всієї інформації, що міститься у Додатку № 3 викладену у стверджувальній формі у вигляді листа-гарантії підписаного уповноваженою особою Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати всю інформацію, що міститься у Додатку № 3 викладену у стверджувальній формі у вигляді листа-гарантії підписаного уповноваженою особою Учасника. 9. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пп.6.5 п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: На підтвердження можливості контролю якості матеріалів та послуг, Учасник у складі пропозиції надає копію договору на надання послуг або копії документів що підтверджують право власності або довідку про можливість залучення випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: щебінь і гравій щільні природні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). Послуги лабораторії з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам: • Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; • - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; • ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками. Автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 та ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим в установленому порядку (НААУ) - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Учасником, у складі пропозиції не надано копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим (не надано сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України) в установленому порядку (НААУ), який підтверджує, що автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії відповідає вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 та ДСТУ ISO 9001:2015. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.6.5 п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим (надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України) в установленому порядку (НААУ), який підтверджує, що автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії відповідає вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 та ДСТУ ISO 9001:2015. 10. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації: на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. Учасником не надано документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. 11. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Учасником надано страхову гарантію, в якій не відображено, що положення страхової гарантії відповідають Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати страхову гарантію, в якій відображено, що положення страхової гарантії відповідають Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ. 12. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасником надано страхову гарантію, що не містить посилання на відповідні чинні законодавчі норми щодо продовження строку дії тендерної пропозицій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати страхову гарантію, що містить посилання на відповідні чинні законодавчі норми щодо продовження строку дії тендерної пропозицій.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-06-23, 20:19:01

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
19 142 612,80 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
19 142 612,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
21 298 736,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
21 298 736,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не передбачено
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ