Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-06-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 11 917 502,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 59 587,51 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 50 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
6 |
Для виправлення не відповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до п.2 Розділу № 2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» Додатку 1 тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність в учасника / або в субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання робіт, сертифікованого інженера – кошторисника (на підтвердження надати посвідчення, свідоцтво та кваліфікаційний сертифікат) Учасник в електронну систему закупівель завантажено електронний файл «7.Довідка_працівники.pdf» та «11. Документи кошторисник.pdf» у яких вказано що учасник має інженера-кошторисника Кривокульську Антоніну Володимирівну. На підтвердження учасник надав на Кривокульську Антоніну Володимирівну свідоцтво та кваліфікаційний сертифікат. Проте, на вказану особу Кривокульську Антоніну Володимирівну до процедури закупівлі не надано посвідчення. Таким чином, учаснику (Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ") необхідно надати посвідчення на інженера-кошторисника Кривокульську Антоніну Володимирівну. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.