Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
для УПП в Черкаській області
ID закупівлі: cbbb887893ef40bba4d1cf2669a3eae6
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 279 901,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 700,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Євген Сорочинський |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП Шклярук С.В. -учасником не надано документи, що вимагалися Додатком № 3 до Документації в частині «Додаткові вимоги до предмету закупівлі»: 1)Чинний кваліфікаційний сертифікат кошторисника (який склав та підписав кошторисну документацію); 2) Кошторисну документацію розраховану у програмному комплексі АВК-5 в електронному вигляді (формат файлу .imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації; 3) Сканований файл у форматі розрахунку розміру середньомісячної заробітної плати яка враховується при визначенні вартості будівництва, затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за 931/323383) у форматі PDF (належним чином завірений уповноваженою особою учасника та обов’язково має містити підпис сертифікованого кошторисника); - учасником надано скановані копії кошторисних документів, що належним чином завірені уповноваженою особою учасника, але не завірені сертифікованим кошторисником; Учаснику ФОП Шклярук С.В. потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: 1)Чинний кваліфікаційний сертифікат кошторисника (який склав та підписав кошторисну документацію); 2) Кошторисну документацію розраховану у програмному комплексі АВК-5 в електронному вигляді (формат файлу .imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації; 3) Сканований файл у форматі розрахунку розміру середньомісячної заробітної плати яка враховується при визначенні вартості будівництва, затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за 931/323383) у форматі PDF (належним чином завірений уповноваженою особою учасника та обов’язково має містити підпис сертифікованого кошторисника); 4) скановані копії кошторисних документів, що належним чином завірені уповноваженою особою учасника та завірені сертифікованим кошторисником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.