Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЗАПОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І-ІІ СТУПЕНІВ” ЗОР |
ЄДРПОУ: | 20509042 Досьє YouControl |
Сайт: | http://internat7zp.at.ua |
Контактна особа: | Ярош Ольга Станіславівна |
Телефон: | 380938905491 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69096, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вулиця Ленська, 1а |
1 |
1. перелік виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЗАПОРІЖБУДРЕМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам діючого законодавства та тендерної документації. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати інформацію про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку №1 до тендерної документації. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей, учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей, відповідно до вимог, що встановлені у Додатку №1 до тендерної документації, а саме – довідку в довільній формі згідно вимог пункту 13 Додатку 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.