Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 6abc1dd70e3f4b209e27a6e88bfe5573
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 164 246,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 35 821,23 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
ЄДРПОУ: | 23045927 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Миколаївна Луцик |
Телефон: | +380679312654, +380544725158 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
2 |
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлені невідповідності. Згідно вимог пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати: Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявного необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг зазначених у Додатку №4 (Технічна специфікація), і підтверджуючі документи щодо права власності на неї або наявних діючих договорів оренди, договорів про надання послуг, договорів лізингу. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником у складі тендерної пропозиції завантажено відповідну довідку з переліком техніки та підтверджуючі документи на неї, окрім пункту 1. А саме: відповідно до довідки в пункті 1 вказано Спеціалізований вантажний-спеціальний самоскид Iveco Trakker в кількості 2-х одиниць. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником завантажено підтвердження щодо права власності тільки на 1 одиницю. Таким чином, учаснику необхідно завантажити відповідні підтверджуючі документи щодо права власності на 2-гу одиницю - Спеціалізований вантажний-спеціальний самоскид Iveco Trakker.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.