Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
ID закупівлі: f30e7321e8c3408f94bfa00fba3fe690
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 1 438 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 14 380,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 24013674 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон: | 380542700597 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,Суми, вул. Британська, буд.21 |
2 |
Замовником під час розгляду документів ПАТ "Сумбуд" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією: п.1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено наступне: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, зокрема, інформацією, установленою пунктом 47 Постанови №1178 від 12.10.2022 зі змінами. Також, п.5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. В складі документів тендерної пропозиції ПАТ "Сумбуд" відсутня інформація, установлена пунктом 47 Постанови №1178 від 12.10.2022 зі змінами. Також, на вимогу п.п.1.1 п.1 Додатку 1 учасники повинні надати документ, що підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг, відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до цієї тендерної документації, зокрема, довідку за Формою 1, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Для власного обладнання Учаснику надати копії видаткових накладних або бухгалтерські документи, що підтверджують облік машин, обладнання та малоцінних активів за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера. Для орендованого обладнання – надати завірені копії договорів оренди/надання послуг/лізингу. На кожну наявну у Формі 1 одиницю техніки (власну та орендовану) учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації. ПАТ "Сумбуд" надало Довідку №131/01-2 від 12.06.2023, в п. 6 якої зазначило наявність власних ЗИЛ-ММЗ-4502/самоскид в кількості 3 одиниці, проте свідоцтво про реєстрацію надано на 1 машину. В п. 13 зазначений КАМАЗ-5410/сідловий тягач, на який не надано свідоцтво про реєстрацію. В п. 17 зазначені 4 Автокрана КС-3575А/ЗИЛ133ГЯ- свідоцтва надані на 2. На баштові крани КБ-403Б в кількості 3 шт. свідоцтва не надані. Не надані копії видаткових накладних або бухгалтерські документи, що підтверджують облік машин за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера на техніку (п.1-п.31 Довідки №131/01-2 від 12.06.2023). На вимогу п. 3 п.п.2.2 п.2 для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників учасники повинні надати на кожну особу зазначену в Формі 2 свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій. В складі документів тендерної пропозиції ПАТ "Сумбуд" відсутні посвідчення на водіїв автотранспортних засобів Рикуна Л. М., Фоменко О. М. та машиніста крану автомобільного Облапенко С. І. В гарантійному листі за Формою 3 відсутні ПІБ керівника – підписанта аналогічного договору. Положеннями Додатку 3 до тендерної документації встановлено наступне: в ході надання послуг з демонтажу Ритуального залу передбачено зворотні матеріали, а саме: металеві балки загальною вагою 57,28 т та плити в кількості 48 штук на загальну суму 396 234,00 грн. Очікувана вартість предмету закупвлі демонтажу будівлі Ритуального залу на Ново – Центральному Баранівському кладовищі м. Суми становить 1 438 000,00 грн. (з ПДВ). Тобто до вартості зворотньої суми 396 234,00 вже включений податок на додану вартість. В Договірній ціні ПАТ "Сумбуд" на вартість матеріальних ресурсів від демонтажу (зворотні матеріали) нараховано ПДВ в сумі 79 246,80 грн. Вартість матеріальних ресурсів від демонтажу учасник розрахував в сумі 475 480,80 грн., що не відповідає умовам Додатку 3 до тендерної документації, а тому ВИМАГАЮ: усунути вищезазначені невідповідності шляхом надання: 1. самостійно задекларувати відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту). 2. Надати свідоцтва про реєстрацію власних ЗИЛ-ММЗ-4502/самоскид в кількості 2 одиниці, КАМАЗ-5410/сідловий тягач, 2 автокрана КС-3575А/ЗИЛ133ГЯ, на баштові крани КБ-403Б в кількості 3 шт. Надати копії видаткових накладних або бухгалтерські документи, що підтверджують облік машин за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера на техніку (п.1-п.31 Довідки №131/01-2 від 12.06.2023). 3. Надати посвідчення на водіїв автотранспортних засобів Рикуна Л. М., Фоменко О. М. та машиніста крану автомобільного Облапенко С. І. 4. Надати гарантійний листі за Формою 3 з ПІБ керівника – підписанта аналогічного договору. 5. Привести у відповідність вартість матеріальних ресурсів від демонтажу, відповідно до вимог Додатку 3.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.