Закупівлю оголошено - 03-06-2023, 23:05. Дата останніх змін - 14-07-2023, 15:04

Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля:UA-2023-06-03-000855-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-06-03-000129-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-06-2023, 23:05
по 08-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-06-2023, 23:05
по 11-06-2023, 23:10
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-06-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:31 856 890,80 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:159 284,45 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:150 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
ЄДРПОУ:44496574 Досьє YouControl
Контактна особа:Федорович Людмила Михайлівна
Телефон:+380322581125
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9
3


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» IBAN UA903052990000026005041016028 в АТ КБ «Приватбанк» ЄДРПОУ 44496574 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 150000,0 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків) - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Статус: Активна
Дата створення: 03-06-2023, 23:05:53
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Роботи
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-06-2023, 10:59:31
Видалено:03-06-2023, 23:08:08
Експортовано:06-06-2023, 10:26:29
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-06-2023, 10:26:29
Видалено:03-06-2023, 23:06:09
+ -
Завершено
Капітальний ремонт 2-го, 4-го ...
31 856 890,80 UAH (з ПДВ)
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Мінімальний крок аукціону:
159 284,45 UAH
Забезпечення тендерної пропозиції:
150 000,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

1
роботи
79059 Україна Львівська область м. Львів вул. І. Миколайчука, 9
по 31-12-2023
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, 79035, Львівська обл., місто Львів, Сихівський район, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 149 Б, 79035, Колацький Василь
Остаточна пропозиція:
31 737 254,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-07-2023, 15:47
Період подачі оскарження:
по 11-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-07-23, 10:29:34
24

Для виправлення не відповідностей Учаснику необхідно надати: - Відповідно до п.п. 6.7 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі повинен гарантувати повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати. При цьому, учасником до процедури закупівлі на підтвердження вказаної вимоги інформації не надано. Таким чином, учасник повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати Відповідно до Додатку 1 Розділ № 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.» на підтвердження інформації зазначеної учасником відповідно до Таблиці А, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; Учасником в електронну систему закупівель завантажено файл «Довідка про МТБ.pdf» у якій вказано перелік обладнання яке знаходиться у власності товариства. Однак, підтверджуючих документів на вказане обладнання та матеріально-технічну базу до процедури закупівлі ненадано. Таким чинном, учаснику необхідно надати підтвердження на власне обладнання та матеріально-технічну базу. Крім того, учасником у файл «Довідка про МТБ.pdf» вказано перелік обладнання яке орендоване учасником, при цьому учасником не надано усі підтверджуючих документи щодо орендованого обладнання вказаного у вищезгаданій довідці. Таким чином, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи які використовуються учасником та вказані у Довідці. Крім того, відповідно до Додатку 1 для підтвердження інформації про наявність ІТП учасник повинен надати: - документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду з доданими копіями трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття) щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Учасником в електронну систему закупівель завантажено електронний файл «Список працівників (1).pdf». Проте на виконання вищезгаданої вимоги учасником не надано усі підтверджуючих документів передбачених вищезгаданою вимогою. Таким чинном, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду з доданими копіями трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття) щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Крім того, відповідно до п.2 Додатку 1 учасник процедури закупівлі повинен надати скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за останній звітний період. При цьому останім звітним період був травень 2023 року. Однак, учасник подав у своїй ціновій пропозиції скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за квітень 2023 року. Таким чином учаснику необхідно надати скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за травень 2023 року. Також, відповідно до Додатку 1 тендерної документації вимагалось наявність в учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, підтверджується копією кваліфікаційного сертифікату. При цьому, учасником до процедури закупівлі копії кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації не надано. Таким чином, учаснику необхідно надати копії кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Відповідно до Додатку 1 учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник в електронну систему закупівель завантажено файл «Лист про досвід.pdf» у якому вказано досвід виконання аналогічного договору. При цьому, для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше трьох виконаних повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. (Вартість одного з договорів має становити не менше 100 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за договорами, один з них повністю (скан-копії з оригіналів довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в, документи, що засвідчують оплату наданих робіт/послуг, фото-звіт виконаного об’єкту). При цьому, учасником не надано усіх підтверджуючих документів щодо підтвердження зазначеної в довідці інформації. Таким чином, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи передбачені умовами тендерної документації. Крім того, на виконання п.4 Розділу №4. «Інші документи.» Учасник надає підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. Проте учасник не надав підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. Таким чином, учаснику необхідно надати підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. - Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасником до процедури закупівлі не надано довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Таким чином, учаснику необхідно надати підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-07-23, 10:29:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-03-000855-a-c1
Номер договору:
358
Дата підписання договору:
14-07-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 14-07-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
31 737 254,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
26 447 711,67 UAH
31 737 254,00 UAH
Ціна договору
26 447 711,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
31 252 670,70 UAH
Ціна договору після внесення змін
26 043 892,25 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
31 737 254,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ