Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 31 856 890,80 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 159 284,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 150 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
3 |
Для виправлення не відповідностей Учаснику необхідно надати: - Відповідно до п.п. 6.7 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі повинен гарантувати повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати. При цьому, учасником до процедури закупівлі на підтвердження вказаної вимоги інформації не надано. Таким чином, учасник повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати Відповідно до Додатку 1 Розділ № 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.» на підтвердження інформації зазначеної учасником відповідно до Таблиці А, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; Учасником в електронну систему закупівель завантажено файл «Довідка про МТБ.pdf» у якій вказано перелік обладнання яке знаходиться у власності товариства. Однак, підтверджуючих документів на вказане обладнання та матеріально-технічну базу до процедури закупівлі ненадано. Таким чинном, учаснику необхідно надати підтвердження на власне обладнання та матеріально-технічну базу. Крім того, учасником у файл «Довідка про МТБ.pdf» вказано перелік обладнання яке орендоване учасником, при цьому учасником не надано усі підтверджуючих документи щодо орендованого обладнання вказаного у вищезгаданій довідці. Таким чином, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи які використовуються учасником та вказані у Довідці. Крім того, відповідно до Додатку 1 для підтвердження інформації про наявність ІТП учасник повинен надати: - документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду з доданими копіями трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття) щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Учасником в електронну систему закупівель завантажено електронний файл «Список працівників (1).pdf». Проте на виконання вищезгаданої вимоги учасником не надано усі підтверджуючих документів передбачених вищезгаданою вимогою. Таким чинном, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду з доданими копіями трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття) щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Крім того, відповідно до п.2 Додатку 1 учасник процедури закупівлі повинен надати скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за останній звітний період. При цьому останім звітним період був травень 2023 року. Однак, учасник подав у своїй ціновій пропозиції скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за квітень 2023 року. Таким чином учаснику необхідно надати скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за травень 2023 року. Також, відповідно до Додатку 1 тендерної документації вимагалось наявність в учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, підтверджується копією кваліфікаційного сертифікату. При цьому, учасником до процедури закупівлі копії кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації не надано. Таким чином, учаснику необхідно надати копії кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Відповідно до Додатку 1 учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник в електронну систему закупівель завантажено файл «Лист про досвід.pdf» у якому вказано досвід виконання аналогічного договору. При цьому, для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше трьох виконаних повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. (Вартість одного з договорів має становити не менше 100 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за договорами, один з них повністю (скан-копії з оригіналів довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в, документи, що засвідчують оплату наданих робіт/послуг, фото-звіт виконаного об’єкту). При цьому, учасником не надано усіх підтверджуючих документів щодо підтвердження зазначеної в довідці інформації. Таким чином, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи передбачені умовами тендерної документації. Крім того, на виконання п.4 Розділу №4. «Інші документи.» Учасник надає підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. Проте учасник не надав підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. Таким чином, учаснику необхідно надати підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. - Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасником до процедури закупівлі не надано довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Таким чином, учаснику необхідно надати підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.