Закупівлю оголошено - 02-06-2023, 09:32. Дата останніх змін - 23-06-2023, 15:09

Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Абазівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Полтавської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд.5, с. Абазівка, Полтавський район, Полтавська область (ДК 021:2015 : 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Закупівля:UA-2023-06-02-001357-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-06-02-000406-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-06-2023, 09:32
по 07-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-06-2023, 09:32
по 10-06-2023, 09:36
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-06-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-06-2023, 00:00

ID закупівлі: 76e0e7bdbaeb4d329151d7f363ef6b17

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:510 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:5 100,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:15 300,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Департамент освіти Полтавської міської ради
ЄДРПОУ:02145725 Досьє YouControl
Контактна особа:Блоха Віталій Олександрович
Телефон:+380532609554
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
36000, Україна, Полтавська область,Poltava, Sobornosti Street, 36
3


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Абазівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Полтавської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд.5, с. Абазівка, Полтавський район, Полтавська область (ДК 021:2015 : 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі 3 % від очікуваної вартості, що складає 15 300,00 грн. (п’ятнадцять тисяч триста грн 00 коп), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: IBAN р/р UA 37 8201 7203 5517 9044 0010 33805 в УДКСУ у м. Полтаві, код за ЄДРПОУ 02145725 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, та будуть відхилені. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департаменту освіти Полтавської міської ради Полтавської міської ради (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п.п. 1 п. 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 09:32:01
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1: d2f3075ec0a82dfcfae9df15b3f1a0a438daf7db; SHA2-384: 6d91d037e62d40d05879efd99020c48bc64ddfe9cf1e33938e629c93235bde51edeba97be0e5373d84f97f30549b10b0

Експортовано:02-06-2023, 09:54:16
Оголошення.docx

SHA1: 9c64757ea3041cccb36e802da245d2cc79330f68; SHA2-384: f77c4355d39f8c83fb36aebba629a5f06dcb2fb338a2a729f8f8a464a5cb0a6ad90e5026956a2f48cf5c1cab0aca92fa

Експортовано:02-06-2023, 09:32:17
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Додаток 3 Проект договору.doc

SHA1: a1b7e83fa2bad6a7d1d57491b9c8657fe6ccdd83; SHA2-384: 5e283074572f045a25bbe0cd02ac70d5e71a0a88b009afdea35a9de49d8342a2ec4a518f762c07a0e40a3b38a17f3b8e

Експортовано:02-06-2023, 09:32:17
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Тендерна документація.docx

SHA1: 701d6461a5bf36281dd2ef5288a631c24a1f16eb; SHA2-384: 35741f9a8f26bce17d461903a5ee408618146db9317080bc625d69761e1a679fe49d288a4a4196b50092243ed3cb43f1

Експортовано:02-06-2023, 09:32:17
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Завершено
Послуги з поточного аварійного ...
510 000,00 UAH (з ПДВ)
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня отримання такого Акту Замовником
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
90
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Абазівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Полтавської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд.5, с. Абазівка, Полтавський район, Полтавська область (ДК 021:2015 : 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Ідентифікатор (лота):
b9ab857c8e51f16b72785c4f5c0383f6
Мінімальний крок аукціону:
5 100,00 UAH
Забезпечення тендерної пропозиції:
15 300,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Абазівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Полтавської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд.5, с. Абазівка, Полтавський район, Полтавська область

1
послуга
36000 Україна Полтавська область с. Абазівка вул. Шкільна, 5
по 31-12-2023
45260000-7
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 74, квартира 44а, 36000, Євгеній Солтус
Остаточна пропозиція:
508 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-06-2023, 11:57
Період подачі оскарження:
по 20-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-06-23, 10:45:01
24

Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: Замовник вимагав надати: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: - Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата); - Лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які зазначені в довідці згідно пункту 1.1. цього додатку. 1. Учасник надав: 1. Довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору № 254 від 17.11.2022р. за предметом закупівлі Поточний ремонт покрівлі Полив‘янської (школа-садок) ОЗЗСО «Великосорочинський ліцей ім. М.В.Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» за адресою: вул. Миру, 83 с. Полив’яне Миргородського району Полтавської області (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). 2. Лист-відгук Відділу освіти культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради, який підтверджує факт виконання аналогічного договору № 255 від 17.11.2022р. за предметом закупівлі Поточний ремонт покрівлі Полив ‘янської (школа-садок) ОЗЗСО «Великосорочинський ліцей ім. М.В.Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» за адресою: вул. Миру, 83 с. Полив’яне Миргородського району Полтавської області (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШЕНО: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-06-23, 10:45:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-02-001357-a-a1
Номер договору:
15
Дата підписання договору:
23-06-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 23-06-2023 по 31-12-2023
508 000,00 UAH
Ціна договору
508 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
508 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ