Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 2 342 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 23 420,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Кольчинська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04350524 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Попович |
Телефон: | +380509161914 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89636, Україна, Закарпатська область,смт. Кольчино, вул. Корятовича, 13 |
1 |
1. Згідно пункту 5 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник має надати: «5. Завірені копії сторінок паспорту та довідки про присвоєння ІПН (за наявності) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (сторінки 1-6 та місце реєстрації у випадку, якщо паспорт оформлений у вигляді книжки) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами, завірені власним підписом такої особи». Учасником надано не завірені копії паспорту та довідки про присвоєння ІПН. Крім того, у складі документів надано не завірені копії паспортів працівників, які мають необхідні знання і досвід виконання робіт. 2. Згідно пункту 21 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник має надати: «21. Довідку про субпідрядника (субпідрядників) за формою передбаченою Додатком № 6 та долученням необхідних документів. Довідка подається у разі, якщо учасник планує залучати субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Згідно частини 7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «У разі, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник надає Довідку про субпідрядника (субпідрядників) за формою передбаченою Додатком № 6 та долучає необхідні документи». Згідно ДОДАТКУ № 6 до тендерної документації зазначено: «У разі, якщо учасник не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників), у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг (виконання робіт) субпідрядника (субпідрядників).». При цьому Учасником не надано відповідного документу. 3. Згідно ДОДАТКУ № 4 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ» Учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати документи: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за наданою таблицею. Учасником надано довідку №25 від 12.06.2023 року про наявність обладнання та механізмів, що забезпечать виконання робіт передбачених тендерною документацією, таблиця якої не відповідає заявленій Замовником в Додатку №4. Крім того, учасником надано інформацію про наявність вантажного бортового автомобілю МАN 8.150, проте не зазначено у наданій довідці №25 від 12.06.2023 року. Учасником у довідці №25 від 12.06.2023 року, вказано наявність катка дорожнього BOMAG 13 та катка дорожнього BOMAG ВМ 174 АР на підставі різних договорів оренди. При цьому не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на каток дорожній BOMAG 13 т. 4. Згідно ДОДАТКУ № 4 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ» аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту (або будівництва) дороги класу наслідків (відповідальності) СС 2. При цьому Учасником у довідці №10 від 12.06.2023 року про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та у складі документації надано інформацію про договір «Поточний ремонт проїзної частини по вул. Миру у с.Лавки» за кодом ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», а також його копії. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту (або будівництва) дороги класу наслідків (відповідальності) СС 2, а не поточного ремонту. 5. В довідці № 24 від 12 червня 2023 року «ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ» зазначено, що «Даною довідкою, ми, як учасники закупівлі, уважно ознайомившись з умовами та текстом проекту договору, що викладений у Додатку надаємо свою згоду з даним проектом договору та гарантуємо виконання всіх зобов`язань згідно такого договору, у разі визнання нас переможцем спрощеної закупівлі та гарантуємо укладення договору у встановлені строки з урахуванням Постанови КМУ №1178, та Закону України "Про публічні закупівлі"». При цьому, закупівля «Капітальний ремонт ділянки вулиці Свободи (від а/д Кольчино - Пузняківці до буд. №137) в с.Пузняківці (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» - це закупівля за процедурою відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт, а не спрощена закупівля. 6. Згідно частини 3 Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції «На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Учасником у складі документації не наданого відповідного документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-07-2023, 00:00
Період оскарження:
з 26-06-2023, 08:45 по 07-07-2023, 00:00
Документи: