Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 8e8a7ea7c3e0432d9786e3c48788e559
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
ЄДРПОУ: | 34167494 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Петрук Руслан Мирославович |
Телефон: | 380637488622 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Миколайчука І., будинок 9 |
4 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області, виявлено невідповідність, а саме: 1. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: У складі тендерній пропозиції Учасник повинен надати відповідно до пункту 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічним вважається договір (двосторонній або декілька сторонній), що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою та на виконання аналогічного договору відповідно до пункту 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасник у складі пропозиції надав копію аналогічного договору, що не відповідає коду національного класифікатора ДК 021:2015 зазначеного Замовником у оголошенні на проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі послуг «Монтаж та налагодження пожежної сигналізації». Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та на виконання аналогічного договору відповідно до пункту 1.1.2. не менше 1 копії договору, який відповідає коду національного класифікатора ДК 021:2015 зазначеного Замовником у оголошенні на проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі послуг «Монтаж та налагодження пожежної сигналізації» та на виконання пункту 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.