Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): "Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул.Берегова. буд.11, м.Южне, Одеська обл.» Коригування" за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації) 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше ніж 60 календарних днів з дня укладання договору, протягом 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 000,00 грн. без ПДВ / 120 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.06.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: - якщо виконавець не є платником ПДВ - за фактично виконану роботу, на підставі підписаного сторонами відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання виконаних робіт на підставі виставленого рахунку; або - якщо Виконавець є платником ПДВ - за фактично виконану роботу здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт, на підставі виставленого рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 100 000,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Мошун Наталія Володимирівна |
Телефон: | 380487381719 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
1 |
Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне підприємство "Спецавтоматика-2007" (ПП "Спецавтоматика-2007"). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно підпунктів 1.1.1., 1.1.2. пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД), для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вимагалося надати: - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (в тому числі, інженера(ів)-проектувальника(ів) тощо), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД; - Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії наступних документів (чинних на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), підтверджуючих кваліфікацію у сфері створення об’єктів архітектури та/або інженерно-будівельного проектування кожного інженера(ів)-проектувальника(ів) тощо, зазначеного(их) у довідці: дипломів про освіту, кваліфікаційних сертифікатів. Перелік виявлених невідповідностей: щодо пункту 1 частини 1 Розділу І Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ПП "Спецавтоматика-2007" у складі його тендерної пропозиції було надано: – довідку від 12.06.2023 року № 641/23 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі» з зазначенням інформації, в тому числі, про інженера-проектувальника І категорії Пілярського Андрія Вадимовича, щодо його освіти (спеціальності), кваліфікації, категорії, тощо; - завірену копію диплому спеціаліста, серії ЛК ВЕ № 011606, виданого 27.06.1997 року Пілярському Андрію Вадимовичу (кваліфікація спеціаліста - інженер-механік; спеціальність – динаміка і міцність машин); - кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника, серії АР № 0105007, виданого 26.10.2018 року Пілярському Андрію Вадимовичу на виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2. При цьому, інформація, зазначена у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі», та надані документи (диплом спеціаліста та кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, зазначені у п.п.9.1 цього Повідомлення), не відповідають вимогам ТД в частині підтвердження наявності в інженера - проектувальника кваліфікації у сфері створення об’єктів архітектури та/або інженерно-будівельного проектування. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на вимогу підпунктів 1.1.1., 1.1.2. пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, надати: - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (в тому числі, інженера(ів)-проектувальника(ів) тощо), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД; - Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії наступних документів (чинних на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), підтверджуючих кваліфікацію у сфері створення об’єктів архітектури та/або інженерно-будівельного проектування кожного інженера(ів)-проектувальника(ів) тощо, зазначеного(их) у довідці: дипломів про освіту, кваліфікаційних сертифікатів. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення, вказані у ньому невідповідності.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.