Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад); Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
ID закупівлі: 320e60ab21dd48079a9ffd724721b9a9
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 9 100 840,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 45 504,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04056084 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яремович Ірина Євгенівна |
Телефон: | 0322546805 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
8 |
ТзОВ «ГАЛИЧ-БК» Юрію КОКУНІНУ вул. Стрийфська,202, прим. 30-31, м. Львів Львівська область, 79031, Україна Відповідно до статті 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом днів з дня його припинення або скасування», просимо протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією (додатком 1 до тендерної документації) щодо закупівлі: Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Любінській,150 (5-11 під´їзди)-152 у м. Львові; Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (UA-2023-05-29-004893-a), а саме: № з/п Передбачено Тендерною документацією даної закупівлі Подано Учасником у складі тендерної пропозиції даної закупівлі Зауваження щодо виправлення 1 3.4. «Учасник повинен завантажити завірені копії всіх актів за предметом закупівлі, що засвідчують факт виконання робіт/наданих послуг, відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці (форма 3)…», Учасник в складі тендерної пропозиції подає скан-копії з оригіналів Необхідно подати вказані документи відповідно до вимог пункту 3.4 шляхом завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, відповідно до вимог тендерної документації 2 3.1. «Інформаційна довідка із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору), згідно з предметом закупівлі. Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про виконання робіт з капітального ремонту/надання послуг з поточного ремонту доріг, тротуарів, ремонту вулично-шляхової мережі, доріг загального значення. Учасник повинен подати завірену копію аналогічного Договору, який виконаний. Учасник завантажує копії аналогічних Договорів, які виконані згідно з таблицею 3)». Учасник в складі тендерної пропозиції подає скан-копії з оригіналів Необхідно подати вказані документи відповідно до вимог пункту 3.1 шляхом завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, відповідно до вимог тендерної документації 3 1.1. На підтвердження права користування матеріально-технічною базою (технікою, приміщенням/) Учасником завантажено сканкопію договору оренди приміщень від 01.04.2023 №12/23 Необхідно подати оновлену довідку про матеріально-технічну базу відповідно до вимог тендерної документації з врахуванням оренди приміщень та завантажити завірену копію цього договору акт передачі 4 2. Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами: Інформаційна довідка щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації (згідно з таблицею 1) Учасником подано у складі тендерної пропозиції довідку без зазначення стажу роботи працівників Необхідно подати оновлену довідку відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації з врахуванням зазначеного 5 1.1.3. Завірені копії чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. (Увага! В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер). Учасником надано у складі тендерної пропозиції скан-копію договору (від 09.04.2023-1 №09/4-21) з оригіналу про надання послуг та свідоцтва про реєстрацію машини «КОНТУР 650ХПЄ» Необхідно подати вказані документи відповідно до вимог пункту 1.1.3 шляхом завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, відповідно до вимог тендерної документації 6 2.1. на підтвердження наявності інженерно-технічних працівників учасник додатково подає оригінал/належним чином завірену копію диплому на кожного працівника зазначеного в довідці Завантажити в електронну систему оригінал або завірену копію диплома інженера-проектувальника Труша С.М. 7 18. Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності та протокол випробувань на бетонні вироби та гарантійний лист від даного (-их) виробника (-ів) про можливість поставки тротуарної плитки (ФЕМ), бетонних поребриків, бортових каменів у обсязі, зазначеному у технічному завданні даної закупівл із зазначенням конкретного переліку даних матеріалів відповідно до кошторисної документації Учасника, а також сертифікат на систему управління якістю щодо виготовлення бетонних виробів, виданий даному виробнику (ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю»). Учасником в гарантійному листі від 07.06.2023 № 07/01 не вказано БР 100.30.15 Камені бортові. Необхідно подати вказані документи відповідно до вимог пункту 18 додатку 1 до тендерної документації шляхом завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути вказані невідповідності та подати документи, відповідно до вимог тендерної документації Крім цього необхідно завантажити в електронну систему накази про прийняття на роботу Горін М.І. та Іванів Ю.М. У довідці щодо субпідрядної організації ТзОВ ЗахідБуд-Плюс» вказати інформацію: «Інформація від Учасника в довільній формі про те, що учасник немає підстав для відхилення тендерної пропозиції через не виконані свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору» (щодо п.47 Особливостей). У складі тендерної пропозиції необхідно подати оновлену довідку щодо субпідрядника ТзОВ «Оптімус-Віа» від 09.06.2023 №1-01. У складі тендерної пропозиції завантажено договір №008 про надання послуг, укладений 15.05.2023 між ТзОВ «Галич-БК» та ФОП Михайляком Я.М., де відсутня печатка на свідоцтві про реєстрацію. Просимо виправити дані невідповідності відповідно до вимог тендерної документації. У складі тендерної пропозиції завантажено договір №09/4-21 про надання послуг, укладений 09.04.2021 між ТзОВ «Галич-БК» та ТзОВ «Трафік Менеджмент Груп», який належно не завірений та не завірене свідоцтво про реєстрацію. Просимо виправити дані невідповідності відповідно до вимог тендерної документації. Керуючись статтею 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо Вас протягом зазначеного терміну виправити невідповідності документів та інформації тендерної пропозиції, шляхом завантаження протягом вказаного терміну в електронну систему Prozorro вказаних документів щодо закупівлі: Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул.Любінській,150 (5-11 під´їзди)-152 у м. Львові; Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (UA-2023-05-29-004893-a). Уповноважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
ТзОВ «Будівельна компанія «Захід Нео Буд» Ярославу ШОСТАКУ вул. Панча,7а, офіс, 27, м. Львів Львівська область, 79020, Україна Відповідно до статті 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом днів з дня його припинення або скасування», просимо протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією (додатком 1 до тендерної документації) щодо закупівлі: Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Любінській,150 (5-11 під´їзди)-152 у м. Львові; Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (UA-2023-05-29-004893-a), а саме: № з/п Передбачено Тендерною документацією даної закупівлі Подано Учасником у складі тендерної пропозиції даної закупівлі Зауваження щодо виправлення 1 пункт 2.1. (абзац 5) На підтвердження наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації учасник в складі тендерної пропозиції подає скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату та наказ про призначення/договір. На підтвердження наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині інженерно-будівельне проектування доріг учасник в складі тендерної пропозиції подає скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату та договір Необхідно подати вказаний документ відповідно до вимог пункту 2.1 (абзац 5), шляхом завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією 2 пункту 1.1.4 (Абзац 2) Обов’язковий перелік обладнання: екскаватор, автомобіль самоскид, автомобіль бортовий, навантажувач, коток дорожній вагою не менше 10 т, бульдозер, автогрейдер. Обов’язковий перелік обладнання:… коток дорожній вагою не менше 10 т… Згідно з довідкою ТзОВ «Захід Нео Буд» від 09.06.2023 №0906/07 (пункт 18 цієї довідки) вказано коток дорожній Stavostroj VSH 102 Т2305ЛВ; Згідно з свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу вказано: каток дорожній каток дорожній STA VSN 102 T2305ЛВ; Відповідно до договору про надання послуг №0906/23, укладеного 09.06.2023 між ТзОВ «Захід Нео Буд» та ТзДВ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №65» зазначено: коток дорожній Stavostroj VSH 102 Т2305ЛВ; Необхідно привести у відповідність вказані розбіжності в документах, шляхом завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією 3 Пункт 18 Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності та протокол випробувань на бетонні вироби та гарантійний лист від даного (-их) виробника (-ів) про можливість поставки тротуарної плитки (ФЕМ), бетонних поребриків, бортових каменів у обсязі, зазначеному у технічному завданні даної закупівлі з зазначенням конкретного переліку даних матеріалів відповідно до кошторисної документації Учасника, а також сертифікат на систему управління якістю щодо виготовлення бетонних виробів, виданий даному виробнику (ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю»). Щодо пункту 18 Учасник у складі пропозиції надав сертифікат відповідності та протокол випробувань на бетонні вироби та гарантійний лист від даного (-их) виробника (-ів) про можливість поставки тротуарної плитки (ФЕМ), бетонних поребриків, бортових каменів у обсязі, зазначеному у технічному завданні даної закупівл із зазначенням конкретного переліку даних матеріалів відповідно до кошторисної документації Учасника, а також сертифікат на систему управління якістю щодо виготовлення бетонних виробів, виданий даному виробнику (відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю»), термін якого закінчився 03 квітня 2023 року Необхідно подати згаданий сертифікат відповідно до вимог пункту 18 додатку 1 до Тендерної документації, шляхом завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією 4 Пункт 19. Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності на труби з поліетилену двошарові гофровані безнапірні діаметром 300 мм та фасонні вироби до них та гарантійний лист від даного виробника про можливість поставки продукції у обсязі, зазначеному у технічному завданні даної закупівлі із зазначенням конкретного переліку даних матеріалів відповідно до кошторисної документації. Щодо пункту 19. Учасник у складі пропозиції надав сертифікат відповідності на труби з поліетилену двошарові гофровані безнапірні діаметром 300 мм та фасонні вироби до них, виданий ТзОВ «Ельпласт-Львів» №UA.1O393.00082-23 (термін дії з 24.03.2023-23.03.2025), а гарантійний лист виданий ТзОВ «Компанія Полісервіс», 8 червня 2023 року за №08/06-2023, який є дистрибютором продукції ТзОВ «Ельпласт-Львів» (згідно сертифіката дистрибютора, наданого ТзОВ «Захід Нео Буд» у складі тендерної пропозиції цієї закупівлі), а не тим виробником, щодо якого надано згаданий сертифікат. Необхідно привести дані документи у відповідність до вимог пункту 19 додатку 1 до Тендерної документації, шляхом завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією Керуючись статтею 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо Вас протягом зазначеного терміну виправити невідповідності документів та інформації тендерної пропозиції, шляхом завантаження протягом вказаного терміну в електронну систему Prozorro вказаних документів щодо закупівлі: Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул.Любінській,150 (5-11 під´їзди)-152 у м. Львові; Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (UA-2023-05-29-004893-a). Уповноважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.