Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-06-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до потреби Замовника на підставі рішення сесії Лозівської міської ради Харківської області
ID закупівлі: 904d680fff284dde82a6699f17335351
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 207 214,80 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 32 072,15 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 22682313 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оридорога Тетяна |
Телефон: | 380574527840 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64602, Україна, Харківська область,Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1 |
1 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена вимога щодо засвідчення Учасником тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог у т.ч.: 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Крім того, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно: - засвідчити КЕП/УЕП скановані та електронні документи подані у складі тендерної пропозиції; - підписати уповноваженою особою учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також поставити відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці документа, що поданий не у формі електронного (Довідки з кількістю аркушів фпонад один, Договірна ціна з розрахунками тощо). Виправлені документи надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження на майданчик.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.