Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 233 470,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 167,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 502,05 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Потапенко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 07.06.2023 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей . 2. Посилання на вимогу умов тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності . 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до умов п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації - Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо виконання поточного / капітального ремонту приміщень / будівлі). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. Під час розгляду документів наданих у пропозиції Учасника виявлено , що наданий аналогічний договір з відповідними додатками та документами, не відповідає зазначеним вимогам Замовника. 2.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації - Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо виконання поточного / капітального ремонту приміщень / будівлі). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 3.1. Надати інформацію в повному обсязі відповідно до умов визначених у пункті 3 Додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. Уповноважена особа замовника Олена ПОТАПЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.