Закупівлю оголошено - 26-05-2023, 12:15. Дата останніх змін - 03-06-2023, 00:00

Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №9 Чернівецької міської ради на проспекті Незалежності, 88 у м. Чернівці (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2)

Закупівля:UA-2023-05-26-005921-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-05-26-001858-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-05-2023, 12:15
по 31-05-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-05-2023, 12:15
по 03-06-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-05-2023, 00:00

ID закупівлі: 5639d77641f8462d91cff1577b38e121

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:6 539 493,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:32 697,47 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:30 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44327100 Досьє YouControl
Контактна особа:Віталій Гулейчук
Телефон:+380372553740
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
3


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №9 Чернівецької міської ради на проспекті Незалежності, 88 у м. Чернівці (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору.
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №9 Чернівецької міської ради на проспекті Незалежності, 88 у м. Чернівці (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн (тридцять тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 розділу 3 цієї тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 26-05-2023, 12:15:44
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Роботи
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:233b70b9961bec39477138bfb44fe9bd9f52166f;SHA2-384:9d294dd3ffb5cfb6565711ddc01444a0132c2e1ef247200cca0fa952ebad842bbd73c40feb0b9751d14a9c6622ff9c30;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:26-05-2023, 12:17:11
Інші
ФайлСтанДата та час
Додаток 1 до ТД - КР ДНЗ 9 (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2).doc

SHA1:38babc583d9c26ded638f22eb14b91126fd057f3;SHA2-384:f75c63de4ff08f8300d6a5d1f8c316a18c52d2f8ebdd4431f209764726d4a7cf5900dfc56c6351400ca2eda16e67e511;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:26-05-2023, 12:15:46
Додаток 2 до ТД - КР ДНЗ 9 (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2).doc

SHA1:68794f9d56cb088b51bdb869bba02d7475b3925f;SHA2-384:313f07c90bfa64d9c20e1d91fc31b21d42431f07803c90ae2aa96888f0fe8cb8f122919d0c37dad324ae440b627e9a35;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:26-05-2023, 12:15:46
Додаток 3 до ТД - КР ДНЗ 9 (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2).doc

SHA1:01b96f060beacf142f979c7e538d4309fd3fcb0f;SHA2-384:9e21d524f24fa83ec215745440350e0e7e16fe4cc771fd2954068e3e4918133f7fb4b24a66f8257822c14047151cbe7d;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:26-05-2023, 12:15:46
Додаток 4 до ТД - КР ДНЗ 9 (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2).doc

SHA1:00affd89c4cdb223a6d305f5beb1182e4a2496e2;SHA2-384:733a7a19036dfcce67b12b69c41667cfc0e71402fb9d243f42413d96b867db14430e2c94df24fda0fc09121380b23245;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:26-05-2023, 12:15:46
Тендерна документація - КР ДНЗ 9 (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2).doc

SHA1:26d6785132027c72552ad55b5652313dda4a55c3;SHA2-384:93f6a2141769c554278fbbef0cc0ab4f816af4a39b0be1e3b3ffa7ad1cbc6a6ae9fab948e756887a09c0ac0c7d8841fa;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:26-05-2023, 12:15:46
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Не відбувся
Капітальний ремонт дошкільного ...
6 539 493,00 UAH (з ПДВ)
Не відбувся
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника такий акт передається Замовнику для вирішення питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 4 - проект договору)
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
365
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №9 Чернівецької міської ради на проспекті Незалежності, 88 у м. Чернівці (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2)
Ідентифікатор (лота):
e518b615041545569e91c20e671f1953
Мінімальний крок аукціону:
32 697,47 UAH
Забезпечення тендерної пропозиції:
30 000,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №9 Чернівецької міської ради на проспекті Незалежності, 88 у м. Чернівці (заходи з підвищення енергоефективності) (етап 2)

1
роботи
58000 Україна Чернівецька область м. Чернівці проспект Незалежності, 88
по 30-04-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ