Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 474 192,78 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 370,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37485490 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самойленко Євгенія Юріівна |
| Телефон: | 380442423706 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
4 |
І. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: В складі тендерної пропозиції Учасником надано скан-копію оборотно-сальдової відомості за 18.05.2023, на підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази, проте в довідці від 03.05.2023№ 5 зазначено, що обладнання належить Учаснику на підставі оборотно-сальдової відомості від 05.05.2023, а також не підтверджено наявність в Учасника обладнання відповідно до п. 21 та п. 22 довідки від 03.05.2023 № 5, що не відповідає вимогам п.п. 1.1. п. 1. Частини 1 Додатку № 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати на підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази та технологій на кожну зазначену в переліку одиницю, документи про придбання або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника згідно з зазначеними документами, відповідно до п.п. 1.1. п. 1 частини 1 Додатку № 2 до тендерної документації. ІІ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: В складі тендерної пропозиції Учасником надано скан-копію аналогічного договору з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 06.09.2022 № 488 на загальну вартість 984 855,02 грн., також було надано скан-копії додаткової угоди № 1 до договору від 06.09.2022 № 488 якою вартість договору визначено 963 773,26, а згідно наданих виконаних робіт вартість договору склала 953 371,17 грн., що не відповідає наданим Учасником документам та п.п. 3.1. п. 3. Частини 1 Додатку № 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів), який безпосередньо стосується предмета закупівлі (вказати назву та контактні дані Замовника, назву предмету закупівлі, рік виконання). В підтвердження виконання надати копію договору, акти виконаних робіт до договору, відповідно до п.п. 3.1. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновленої інформації та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.