Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
ID закупівлі: af14fee518cc4911bbf17a7f6defc2e2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 691 619,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 28 458,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 28 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
Телефон: | +380372553740 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – фізичної особи-підприємця Глиняного Сергія Степановича 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: у пункті 9 довідки про наявність працівників (файл під назвою «довідка працівники.pdf») вказано інформацію про наявність бруківника Данильчика Івана Івановича. У складі тендерної пропозиції надано скан-копію наказу (розпорядження) № 5 від 04.05.2023р. про прийняття на роботу Данильчика Івана Івановича. Проте інформація, відображена в довідці про наявність працівників, та наказі (розпорядженні) № 5 від 04.05.2023р., відрізняється від інформації, відображеної в повідомленні про прийняття працівника на роботу від 04.05.2023р., де наявна інформація про прийняття на роботу Данильчука Івана Івановича. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1.Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.