Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
ID закупівлі: c1e2790917604b93bbe982ca6cb26850
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 488 278,40 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 882,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 42980032 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Трембач |
| Телефон: | +380965126527, +0382705716 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
0 |
1) Виявлено наступну невідповідність: 1. Відповідно до вимог п.ІІІ додатку 1 до ТД - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає копію аналогічних договорів підряду* (не менше двох (без додатків та додаткових угод) та документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт – остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника та відгук від замовника будівництва, який повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт. Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «07 Досвід», в якому зазначена Інформація тільки по одному аналогічному договору підряду. Відгук від замовника будівництва повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт. Відгук, наданий Учасником, за змістом не відповідає зазначеним вимогам. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Інформацію у формі таблиці з зазначенням не менше двох аналогічних договорів підряду та документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт – остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника та відгук від замовника будівництва, який повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт. Надати лист відгук від замовника який містить інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.