Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 563 333,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 816,67 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02142307 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Клименко Вікторія Валентинівна |
Телефон: | 0963020652 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75 |
5 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і документів, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником. Учасником надано скановані накази про прийняття на роботу не всіх зазначених в довідці працівників. Інших документів, які б підтверджували можливість використання праці таких працівників учасником, в складі пропозиції не надано. Водночас роз’яснюємо учаснику, що накази про покладання обов’язків за відсутньою штатною посадою (у тому числі у черговій відпустці, лікарняному) у попередні роки не підтверджують в спосіб і порядок, встановлені документацією, працевлаштування таких осіб у учасника. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом надання документів, які підтверджують можливість використання праці всіх працівників, зазначених в довідці вих. №Т-92/19 від 01.06.2023р. в спосіб і порядок, встановлені в документації. Додатком 3 до тендерної документації передбачено умову про наявність у учасника пульту пожежного спостерігання (устаткування для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та відповідного програмного забезпечення) (підтверджується довідкою учасника та копією документу, що підтверджує право використання обладнання). Учасником не надано належного підтвердження права використання такого обладнання. Надана учасником видаткова накладна є документом, що підтверджує факт придбання певних товарно-матеріальних цінностей та не свідчить про наявність даного обладнання у суб’єкта господарювання, який є покупцем за накладною, та можливість правомірного використання такого обладнання цим суб’єктом. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом надання документів, які підтверджують право використання обладнання відповідно до норм чинного законодавства. Додатком 3 до тендерної документації передбачено умову про наявність у учасника електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 4-го розряду (підтвердження довідкою учасника та сканованими копіями посвідчення про навчання/перевірку знань) з місцезнаходженням у місті надання послуг (підтвердження документом, який підтверджує працевлаштування даного фахівця у суб’єкта господарювання – учасника закупівлі, або наявність договірних відносин (цивільно-правовий договір, господарський договір строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року та довідкою учасника із зазначенням чіткої адреси місцезнаходження фахівця/робочого місця фахівця)). Учасником, який має адресу місцезнаходження в місті Дніпро надано відомості щодо місцезнаходження працівника Воропаєва Максима у місті Кривий Ріг за адресою вул. О.Поля, 29. Водночас в складі пропозиції відсутні офіційні документи (окрім створених безпосередньо учасником) які підтверджують достовірність даних відомостей. З метою перевірки наданої інформації замовником в порядку визначеному п.42 Особливостей учасник зобов’язаний надати відомості про підстави використання приміщень за даною адресою (договір оренди, позички тощо) та контактні дані власника цих приміщень. У разі ненадання вказаної інформації учасник вважатиметься таким, що не виконав вимогу тендерної документації про забезпечення наявності електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. У разі не усунення учасником перелічених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення подана пропозиція буде відхилена на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.