Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інші вимоги зазначено в тендерній документації. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями
ID закупівлі: f21451fe054a455b85bf0e2b8cc9e5b2
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 750 114,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 750,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03339331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хижук Ліна |
| Телефон: | +380679862961 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45400, Україна, Волинська область,місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8 |
0 |
Підготувати та розмістити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах з врахуванням вимог п.43 Особливостей за предметом закупівлі: Поточний ремонт тротуару пo вyлицi Олени Пчілки нa дiлянцi вiд вyлицi Грушевського дo вyлицi Левка Лук’яненка в мicтi Hoвoвoлинcьк Boлинcькoï o6лacтi, Код за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-24-014986-a Перелік виявлених невідповідностей з Посиланням на вимоги тендерної документації, щодо виявлених невідповідностей та Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей по закупівлі: Поточний ремонт тротуару пo вyлицi Олени Пчілки нa дiлянцi вiд вyлицi Грушевського дo вyлицi Левка Лук’яненка в мicтi Hoвoвoлинcьк Boлинcькoï o6лacтi, Код за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-24-014986-a 1. Замовником у Тендерній документації у Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, пп.1.1.10 «Інші документи», було зазначено вимогу про надання документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації: «1.1.10.5. гарантійний лист або довідка у довільній формі про те, що учасник ознайомлений з законодавчими нормами та їх не порушує: 1.1. 1) постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 2) постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 року №187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; 3) постанова Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 року №426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; 4) Закон України «Про санкції» 14.08.2014 року №1644-VII; 5) Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 року №1207-VII.» 1.2. Учасником було долучено в тендерній пропозиції такі документи: - «1.1.9.5 Гарантійний лист_щодо незастосування обмежувальних санкцій.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують відповідність. Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2023 19:33»; - «1.1.9.6 Гарантійний лиcт-заперечення щодо приналежності до громадянства Російської Федерації.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують відповідність. Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2023 19:33». Проте інформація, зазначена в гарантійних листах не є повною (зазначено не всі законодавчі акти) та не є оновленою (п.1, згідно нових змін, внесених постановою КМУ від 12.05.2023р. №471 до постанова КМУ від 12.10.2022 року №1178), отже не відповідає вимогам замовника. 1.3. Учаснику необхідно надати гарантійний лист або довідку у довільній формі про те, що учасник ознайомлений з законодавчими нормами та їх не порушує: 1) постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 2) постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 року №187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; 3) постанова Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 року №426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; 4) Закон України «Про санкції» 14.08.2014 року №1644-VII; 5) Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 року №1207-VII. 2. Замовником у Тендерній документації в Додатку №3 «ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)» пп.1.5. абзац 2 було зазначено наступну вимогу: 2.1. «УВАГА! Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» від 12.03.2022р. №263 визначено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. В зв’язку з тим, що під час проведення процедури закупівлі (на час розкриття пропозицій) можливе обмеження доступу замовника до відкритих реєстрів (публічної інформації), що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану. У разі наявності тимчасових обмежень щодо вільного доступу до такої інформації (за відсутності технічних, практичних і ресурсних можливостей), замовник не зможе в повному обсязі перевірити подану учасником інформацію визначену у пункті 47 Особливостей. УЧАСНИК надає Гарантійний лист в довільній формі про те, що він (Учасник) гарантує/підтверджує достовірність поданої ним інформації зазначеної в пункті 47 Особливостей в електронній системі закупівель методом проставляння «галочок» у відповідних полях в електронній системі закупівель. 2.2. Учасником було долучено в тендерній пропозиції документ: «1.1.3 Гарантійний лист_ щодо достовірності поданої інформації.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують відповідність. Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2023 19:33». Проте подана в гарантійному листі інформація є застарілою та не оновленою (необхідно зазначити пункт 47 замість пункту 44, згідно нових змін, внесених постановою КМУ від 12.05.2023р. №471 до постанова КМУ від 12.10.2022 року №1178), отже не відповідає вимогам замовника. 2.3. Учаснику необхідно надати оновлений Гарантійний лист в довільній формі про те, що він (Учасник) гарантує/підтверджує достовірність поданої ним інформації, зазначеної в пункті 47 Особливостей в електронній системі закупівель методом проставляння «галочок» у відповідних полях в електронній системі закупівель. 3. Замовником у Тендерній документації в Додатку №4. «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (стаття 16 Закону та пункти 28, 45 Особливостей)» п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» було зазначено наступну вимогу: «Учасник надає Довідку, складену в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: найменування обладнання/ матеріально-технічна база/технології (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), кількість одиниць, право володіння/користування – власне або орендоване, тощо». 3.2. Учасником було долучено в тендерній пропозиції документи: «1.1.4.1 Довідка про наявність матер. технічної бази.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують відповідність. Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2023 19:33» та «1.1.1.1 Кошторисна документація.pdf. Тип документу: Кошторис. Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2023 19:33». Проте інформація, зазначена учасником в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору не співпадає з заявленим обладнанням/ матеріально-технічною база/технології (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування в Кошторисній документації (Підсумковій відомості ресурсів) учасника – відсутня інформація про пилку дискову електричну, компресор пересувний, трамбівку пневматична при роботі від компресора. 3.3. Необхідно надати Довідку про наявне обладнання/ матеріально-технічна база/технології (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), інформація в якій співпадає з Кошторисною документацією учасника. 4. Замовником у Тендерній документації в Додатку №4. «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» п.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» було зазначено наступну вимогу: 4.1. «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку, складено в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, спеціальності, загального стажу роботи на підприємстві Учасника (роки), із зазначенням – штатної/трудовий договір/сумісництво/цивільно-правова угода, тощо. До переліку обов'язкових ключових посад, які обов’язково повинні бути зазначені в довідці відносяться: - Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - Начальник дільниці/Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - Майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - Інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - Дорожні робітники – у кількості, достатній для надання послуг згідно предмету закупівлі.» 4.2. Учасником було долучено в тендерній пропозиції документ: «1.1.4.2 Довідка про наявність працівників.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію. Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2023 19:33». Проте учасник в даній Довідці зазначив інформацію про наявних працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг в недостатній кількості, згідно вимог Замовника: - Майстер або інша особа, яка виконує його функції та Інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції – всього 1 особа. 4.3. Необхідно надати Довідку про наявних працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг в достатній кількості, згідно вимог Замовника: - Майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи) - Інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.