Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
ID закупівлі: d0bbcfc677124ab0aa13bc1888be29a8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 039 898,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 15 199,49 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
Телефон: | +380372553740 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – фізичної особи-підприємця Рахмістрюка Миколи Миколайовича 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність забезпечення тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: у наданій учасником банківській гарантії № 2233-23 (нова редакція) від 31.05.2023 передбачено умови (підстави), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що суперечать вимогам пункту 3 розділу 3 тендерної документації, а саме: банківською гарантією передбачено наступне «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений цією тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених пунктом 44 Особливостей», водночас пунктом 3 розділу 3 тендерної документації передбачено таке «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений цією тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей». 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1.Пункти 2, 3 розділу 3 тендерної документації та пункт 2.8. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.