Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 7cfa0ba2c71f4d46b45940c455f36769
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 572 189,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 37 860,95 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 37 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
Телефон: | +380372553740 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – фізичної особи-підприємця Цаплюка Олександра Васильовича 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано інформаційну довідку (файл під назвою «1.1.1..Довідка МТБ.pdf»), у стовпчику 2 якої не вказано характеристики відповідної техніки, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: в довідці про наявність техніки в пунктах 1-6, 8, 10 документом, підтверджуючим приналежність, зазначено договір надання послуг № 1 від 01.05.2024р. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником на підтвердження наявності автомобіля бортового, вантажопідйомністю від 5 т зазначено інформацію про автомобіль Peugeot Boxer, проте вантажопідйомність даного транспортного засобу відповідно до свідоцтва про реєстрацію становить менше 5 т, а саме 1 307 кг. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником на підтвердження наявності котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою від 16 до 20 т зазначено інформацію про коток дорожній SDLG RS8140, проте маса даної машини відповідно до свідоцтва про реєстрацію становить менше 16 т, а саме 14 000 кг. 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано посвідчення водія Романюка Михайла Яковича неналежної якості, з якого неможливо прочитати частину тексту. 1.6. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано відповідну довідку, стовпчик 4 якої не містить інформації про суми виконання договорів. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1.Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.6. Пункт 1.3.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.