Закупівлю оголошено - 23-05-2023, 16:39. Дата останніх змін - 30-06-2023, 09:41

45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи» (Капітальний ремонт приміщень поверху №3 та №6 корпусу 6 підприємства: м. Київ)

Закупівля:UA-2023-05-23-014275-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-05-2023, 16:39
по 30-05-2023, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-05-2023, 18:00
по 07-06-2023, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 08-06-2023, 12:23
по 08-06-2023, 12:58

Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 13:00

ID закупівлі: 547dbd142ac04e41bd04a6a7f540b8af

Спрощена закупівля
Статус:Пропозиції розглянуто
Бюджет:25 629 691,36 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:128 148,46 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:Цюпко Інна Володимирівна
Телефон:0445862431
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
6


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Підписання договору
Опис:
Передоплата 30 % від загальної ціни Робіт згідно з Договірною ціною для придбання матеріалів. Сплата передоплати (авансу) здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами Договору.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
30
Період (днів):
30
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Подальший розрахунок здійснюється за фактичний обсяг виконаних Робіт на підставі наданих Підрядником наступних документів: Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та завірених належним чином копій видаткових накладних/відповідних актів, оформлених під час придбання матеріалів/обладнання тощо, необхідних для виконання Робіт за Договором. Остаточна оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником у національній валюті України на рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрати (форма КБ-3), та Акта приймання-передачі проєктно-технологічної та виконавчої документації.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
70
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
128 148,46 UAH
Початок аукціону:
08-06-2023, 12:23
+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-05-2023, 16:39:36
Експортовано:30-05-2023, 17:20:52
Видалено:23-05-2023, 16:39:36
Експортовано:30-05-2023, 17:20:52
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-05-2023, 16:39:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт приміщень поверху №3 та №6 корпусу 6 підприємства: м. Київ

1
роботи
Україна, Відповідно до документації,
по 31-12-2023
45220000-5
Інженерні та будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК ГЕОФІЗИКІВ, будинок 12, офіс 18, 02088, Георгій Лижин
Остаточна пропозиція:
19 919 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
20 950 006,39 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-06-2023, 09:41

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-06-23, 12:35:48
24

1. У ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідності в інформації та документах конкурсної пропозиції відповідно до І частини Додатку 1 Конкурсної документації повного переліку документів, що вимагалася згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції, а саме: «11. Скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці та пожежної безпеки.» На виконання п.11 вимоги Учасником надано скановані копії посвідчень більшості працівників щодо отримання ними знань згідно правил охорони праці та пожежної безпеки. Однак, при перевірці наданих документів не було знайдено копій посвідчень з охорони праці наступних працівників Бабенко В.А., Демченко О.В., Кучер В.П., Стасенко А.В. Таким чином, Учасник не виконав вимоги п. 11 Додатку 1 Конкурсної документації та не надав скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці. Враховуючи викладене, на виконання вимог Конкурсної документації необхідно надати: - скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження працівниками Бабенко В.А., Демченко О.В., Кучер В.П., Стасенко А.В. навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці. 2. На підтвердження відповідності технічному завданню зазначеному у Додатку 3 на вимогу ІІ частини Додатку 1 Конкурсної документації Учасник повинен був надати розрахунок договірної ціни за результатами аукціону. На виконання вимоги Конкурсної документації 12.06.2023 Учасник надав необхідний документ: Договірна ціна на будівництво Капітальний ремонт приміщень поверху №3 та №6 корпусу 6 підприємства: м.Київ, що здійснюється в 2023 році. Згідно наданого документу, Учасником закладено 50 000,00 грн на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Слід зауважити, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах та прогнозного зростання її вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Варто зазначити, що строк виконання робіт – 4 місяці. Враховуючи викладене, на виконання вимог Конкурсної документації необхідно надати: - інформацію на підставі чого закладено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та яким чином було здійснено розрахунок вказаної суми.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-06-23, 12:35:48
Договір
Договір поки що не опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-05-23-014275-a-b1
19 919 000,00 UAH
Ціна договору
19 919 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
19 919 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
20 950 006,39 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
19 920 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
22 297 831,48 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вилена Плюс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
20 448 002,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
25 394 145,04 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БК КБР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
24 729 691,30 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 729 691,30 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ