Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 13:00
ID закупівлі: 547dbd142ac04e41bd04a6a7f540b8af
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 25 629 691,36 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 128 148,46 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
Сайт: | http://charz.com.ua |
Контактна особа: | Цюпко Інна Володимирівна |
Телефон: | 0445862431 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
6 |
1. У ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідності в інформації та документах конкурсної пропозиції відповідно до І частини Додатку 1 Конкурсної документації повного переліку документів, що вимагалася згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції, а саме: «11. Скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці та пожежної безпеки.» На виконання п.11 вимоги Учасником надано скановані копії посвідчень більшості працівників щодо отримання ними знань згідно правил охорони праці та пожежної безпеки. Однак, при перевірці наданих документів не було знайдено копій посвідчень з охорони праці наступних працівників Бабенко В.А., Демченко О.В., Кучер В.П., Стасенко А.В. Таким чином, Учасник не виконав вимоги п. 11 Додатку 1 Конкурсної документації та не надав скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці. Враховуючи викладене, на виконання вимог Конкурсної документації необхідно надати: - скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження працівниками Бабенко В.А., Демченко О.В., Кучер В.П., Стасенко А.В. навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці. 2. На підтвердження відповідності технічному завданню зазначеному у Додатку 3 на вимогу ІІ частини Додатку 1 Конкурсної документації Учасник повинен був надати розрахунок договірної ціни за результатами аукціону. На виконання вимоги Конкурсної документації 12.06.2023 Учасник надав необхідний документ: Договірна ціна на будівництво Капітальний ремонт приміщень поверху №3 та №6 корпусу 6 підприємства: м.Київ, що здійснюється в 2023 році. Згідно наданого документу, Учасником закладено 50 000,00 грн на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Слід зауважити, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах та прогнозного зростання її вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Варто зазначити, що строк виконання робіт – 4 місяці. Враховуючи викладене, на виконання вимог Конкурсної документації необхідно надати: - інформацію на підставі чого закладено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та яким чином було здійснено розрахунок вказаної суми.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.