Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 523 518,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 82 617,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 82 617,59 UAH |
| Замовник: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 20015794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сердюк Олена |
| Телефон: | +380442021700 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня довідка щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (учасник за своєю організаційно-правовою формою належить до товариств з обмеженою відповідальністю. 1.2. У порушення вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації: 1.2.1. Банківська гарантія, надана у якості забезпечення тендерної пропозиції, а саме: ЗМІНИ №1 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № N71.00.0000000587 (текст гарантії викладено у новій редакції), містить наступні недоліки: - строк дії складає менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - не містить посилання на останню редакцію тендерної документації; - строк сплати за гарантією складає 5 банківських днів, що не відповідає вимогам тендерної документації (5 робочих днів); - умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції містять посилання на статтю 17 Закону, що не відповідає умовам пп.3.2 п. 3 Розділу 3 Тендерної документації, відповідно до якого забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 1.2.2. Лист банку-гаранта щодо набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції містить недостовірну інформацію щодо строку дії банківської гарантії. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції відсутні Договір-заява № N71.00.0000000587 про надання гарантії від 29 травня 2023 року, Договір-заява № N71.00.0000000587/1 про внесення змін до гарантії від 01 червня 2023 року. 1.3. У порушення вимог п.1.1, п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції Довідка згідно форми Додатку 7 Тендерної документації про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт та документальне підтвердження наявності обладнання згідно Довідки Додатку 7 Тендерної документації містять інформацію про наявність в учасника 2-х побутових вагончиків, що не відповідає умовам тендерної документації (Прорабська, побутові вагончики (приміщення) – 9). 1.4. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції документи та інформація щодо виконання аналогічного договору не підтверджують виконання таких робіт саме на об’єктах будівництва відповідного класу наслідків (СС3). 1.5. У порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про відсутність обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених абзацом 14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі – Особливості), містить посилання на п.44 Особливостей, яким встановлені підстави для відхилення тендерних пропозицій. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Учасники, які за своєю організаційно-правовою формою належать до товариств з обмеженою відповідальністю, у складі тендерної пропозиції надають довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності». 2.2. П.2 Розділу 3 Тендерної документації: «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 82 617,59 грн. (вісімдесят дві тисячі шістсот сімнадцять гривень 59 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Назва Державне підприємство «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» Код ЄДРПОУ отримувача 20015794 Поточний рахунок UA473204780000000026009125608 Банк отримувача АБ «УКРГАЗБАНК» м. Києва МФО 320478» 2.3. Пп.3.2 п. 3 Розділу 3 Тендерної документації: «3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.». 2.4. П.1.1, п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації: «1.1. Довідка згідно форми Додатку 7 Тендерної документації про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, зокрема обовязковий мінімум: - Електрична таль - (тельфер) - 1 - Бетононасос БН-15 - 1 - Зварювальний апарат - 2 - Вібратор - 2 - Алмазна ручна пила - 1 - Електричний стіноріз - 1 - Болгарка - 1 - Ножиці для нарізання арматури - 1 - Прорабська, побутові вагончики (приміщення) - 9 1.2. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням. У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).». 2.5. П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого (або в складі обсягів робіт якого) передбачено виконання робіт з заміни або влаштування покрівлі, підсилення залізобетонних конструкцій та демонтаж на об’єктах будівництва відповідного класу наслдіків (СС3). Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати щодо договору(ів), вказаному(их) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації: - копію(копії) договору(договорів) у повному обсязі з додатками та з урахуванням всіх змін і доповнень; - копію(ї) акту(ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в, копію(ї) довідки(ок) за формою № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору(ів) у повному обсязі.». 2.6. Додаток 3 Тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. З урахуванням викладеного, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, який проводить процедуру закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.* *Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі Примітка. 1. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників окремо, які входять у склад об’єднання, шляхом надання довідки в довільній формі. 2. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), у вигляді довідки (довідок) у довільінй формі, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 3.2. Щодо п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: 3.2.1. Банківську гарантію (зміни до банківської гарантії) з дотриманням наступних вимог: - строк дії повинен складати не менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - повинна містити посилання на останню редакцію тендерної документації; - строк сплати за гарантією повинен складати 5 робочих днів; - умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції повинні містити посилання на пункт 47 Особливостей. 3.2.2. Лист банку-гаранта щодо набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції, який повинен містити достовірну інформацію щодо строку дії банківської гарантії. 3.2.3. Договір-заяву № N71.00.0000000587 про надання гарантії від 29 травня 2023 року, Договір-заяву № N71.00.0000000587/1 про внесення змін до гарантії від 01 червня 2023 року, а також інші документи, якщо зміни до банківської гарантії будуть містить посилання на такі документи. 3.3. Щодо п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: 3.3.1. Довідку згідно форми Додатку 7 Тендерної документації про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт та документальне підтвердження наявності обладнання згідно Довідки Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна містяти інформацію про наявність в учасника Прорабської, побутових вагончиків (приміщення) у кількості 9 шт. 3.3.2. Документальне підтвердження наявності в учасника Прорабської, побутових вагончиків (приміщення) у кількості 9 шт., передбачене п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації. 3.4. Щодо п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати документальне підтвердження щодо виконання аналогічного договору на об’єктах будівництва відповідного класу наслідків (СС3). 3.5. Щодо п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку про відсутність обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених абзацом 14 п.47 Особливостей, яка повинна містити посилання на п.47 Особливостей..
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.12 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія ліцензії, виданої учаснику торгів, на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками, з додатками до такої ліцензії (дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), які дозволяють учаснику торгів провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених тендерною документацією, зокрема, на вид робіт «1.11.00 - реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини». 1.2. У порушення вимог пп.2.1, 2.2 Додатку 2 Тендерної документації, Додатку 8 Тендерної документації: - довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, не підтверджують наявність в учасника працівників у кількості не менше 35 чол.; - документи, надані згідно вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації, не підтверджують наявність в учасника працівників у кількості не менше 35 чол. - Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації (п.8.1 Додатку 8 Тендерної документації) в якості «Інформація про підтвердження кваліфікації (№, дата, свідоцтва та/або посвідчень тощо)» містить інформацію «Не передбачено». При цьому, у вказаній довідці містить інформація про працівників наступних посад, зокрема, «монтажник», «газозварник», «електрик», які вимагають проходження відповідного навчання (підвищення кваліфікації) для того, щоб виконувати роботи згідно своєї посади. З урахуванням викладеного, Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації не містить інформацію про підтвердження кваліфікації (№, дата, свідоцтва та/або посвідчень тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.12 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації: «12) копію ліцензії, виданої учаснику торгів, на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками, з додатками до такої ліцензії (дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), які дозволяють учаснику торгів провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених тендерною документацією, зокрема: 1.04.00 - зведення металевих конструкцій; 1.05.00 - зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; 1.06.00 - зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій; 1.07.00 - зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій; 1.08.00 - зведення дерев’яних конструкцій; 1.11.00 - реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини;». 2.2. Пп.2.1, 2.2 Додатку 2 Тендерної документації: «2.1. Довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема загальна кількість працівників, яких учасник планує залучити до виконання робіт має розраховуватися, виходячи з обсягів та термінів зазначених в цій тендерній документації, але не менше 35 чол. 2.2. Документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).» 2.3. Додаток 8 Тендерної документації: Додаток 8 до Тендерної документації ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ ВІДПОВІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД 8.1. Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за встановленою формою: № з/п Посада Прізвище, ініціали (повністю) Умови роботи* (штатний / за договором тощо) Освіта (вища або середня, тощо), Спеціальність (за наявності) Інформація про підтвердження кваліфікації (№, дата, свідоцтва та/або посвідчень тощо) Загальний стаж роботи у будівництві, років Примітка (*) У разі, якщо до виконання робіт будуть залучені працівники на підставі договору/контракту/угоди, надати інформацію щодо таких договорів/контрактів/угод із зазначенням номер та дати укладення. Якщо співробітник є штатним, то в даній графі потрібно зазначити номер та дату наказу/документу про зарахування в штат. 8.2. Довідка про кваліфікацію та досвід керівників та інженерно–технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначених учасником у тендерній пропозиції складена за встановленою формою: № з/п Посада Прізвище, ініціали (повністю) Умови роботи* (штатний / за договором тощо) Освіта і спеціальність (назва учбового закладу та присвоєна кваліфікація) Загальний стаж роботи у будівництві, років Примітка (*) У разі, якщо до виконання робіт будуть залучені керівники або ІТР на підставі договору/контракту/угоди, надати інформацію щодо таких договорів/контрактів/угод із зазначенням номер та дати укладення. Якщо співробітник є штатним, то в даній графі потрібно зазначити номер та дату наказу/документу про зарахування в штат. Посада, П.І.П. уповноваженої особи учасника ________________ Підпис М.П.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію ліцензії, виданої учаснику торгів, на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками, з додатками до такої ліцензії (дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), які дозволяють учаснику торгів провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених тендерною документацією, зокрема, на вид робіт «1.11.00 - реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини». 3.2. Щодо п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: – довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема загальна кількість працівників, яких учасник планує залучити до виконання робіт має розраховуватися, виходячи з обсягів та термінів зазначених в цій тендерній документації, але не менше 35 чол.; - документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником); - Довідку про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації (п.8.1 Додатку 8 Тендерної документації), яка повинна містити інформацію про підтвердження кваліфікації (№, дата, свідоцтва та/або посвідчень тощо) працівника згідно займаної посади.
1) Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначені вимоги щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції. Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог підпункту 12 та підпункту 13 пункту 1.1 розділу 3 тендерної документації. 2) Додатком 2 до тендерної документації визначені вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям до учасника відповідно до статті 16 Закону. Просимо вас привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог пункту 2 та пункту 3 додатку 2 до тендерної документації. 3) Пунктом 7 розділу 3 тендерної документації визначені вимоги щодо надання інформації про субпідрядника. Просимо привести документи вашої пропозиції у відповідність до вимог, визначених цим пунктом.
1) Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначені вимоги щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції. Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог підпункту 12 та підпункту 13 пункту 1.1 розділу 3 тендерної документації. 2) Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначені вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції. Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації 3) Додатком 2 до тендерної документації визначені вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям до учасника відповідно до статті 16 Закону. Просимо вас привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог пункту 1 та пункту 3 додатку 2 до тендерної документації. 4) Додатком 3 до тендерної документації визначені вимоги щодо надання документів та Інформація на підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Просимо привести документи вашої пропозиції у відповідність до вимог, визначених цим додатком.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.