Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 91e2e1c1229448a6b43aedafbfb9d71b
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 975 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 755,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03356364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Роздобудько |
| Телефон: | +380384931739 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 32300, Україна, Хмельницька область,м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
5 |
З метою дотримання вимог тендерної документації керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Трафік Менеджмент Груп повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: - Надана в складі пропозиції довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації містить дані про Пащенка А.В. на посаді машиніст маркувальної машини, та Адамчука Ю.Ю. на посаді машиніст маркувальної машини, а за цивільно-правовим договором №2 від 29 березня 2023 року Адамчук Ю.Ю. прийнятий на посаду дорожнього робітника, та Пащенко А.В. відповідно до наказу про прийняття на роботу від 27 квітня 2023 року прийнятий на посаду дорожнього робітника 2.посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: -відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Довідку в довільній формі або за зразком № 2 наведеним нижче, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а саме: - прізвище, ім’я, по батькові працівника; - посада; - примітка (трудові відносини або надання послуг за цивільно-правовими договорами).; У разі, якщо працівники Учасника перебувають з ним в цивільно-правових відносинах, Учасник надає копії договорів про надання послуг із кожним із зазначених у довідці працівників. 1.2. У разі, якщо працівники Учасника перебувають з ним в трудових відносинах, Учасник надає копії наказів про призначення кожного із зазначених у довідці працівників. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: - Довідку в довільній формі або за зразком № 2 наведеним нижче, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а саме: - прізвище, ім’я, по батькові працівника; - посада; - примітка (трудові відносини або надання послуг за цивільно-правовими договорами)- Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.