Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
ID закупівлі: a945ac5099cd4aa1bd2641395f0fba22
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 947 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 476,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03356364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Пастух |
| Телефон: | +380384931739 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 32300, Україна, Хмельницька область,м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
3 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник надсилає учаснику ПП "АРАМЕ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - у наданій в складі пропозиції Ціновій пропозиції (вих. № 28 від 25.05.2023 р.) вказана загальна вартість послуг без ПДВ, а саме 932 996,00 без ПДВ ; Разом з тим, учасником надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2122254500152, відповідно до якого ПП "АРАМЕ" є платником ПДВ, а також у довідці № 27 від 25.05.2023 р. учасником заповнено рядок 5 Статус платника податку: платник ПДВ. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: -відповідно до п. 9 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: - Заповнену форма «Цінова пропозиція» згідно Додатку 4 до тендерної документації (із зазначенням загальної вартості з/без ПДВ, грн); - Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.