Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 232 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
ЄДРПОУ: | 01125815 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.izmport.com.ua |
Контактна особа: | Степаненко Станіслав Олександрович |
Телефон: | 380484125193 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
2 |
Керуючись пунктом 38 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації (далі -ТД). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником не надано Довідку про Учасника за формою, наведеною у розділі «Інші документи що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до ТД. 1.2 Учасником не надано копії або оригінал посвідчень працівників, які пройшли навчання та перевірку знань НПАОП 28.0-1.32-13. Правила охорони праці під час фарбувальних робіт. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Згідно вимог Додатку 2 до ТД, що визначені у п. 3) розділу «Інші документи що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен надати Довідку, яка містить інформацію про Учасника за формою, наведеною у розділі. 2.2 Згідно вимог п. 3 Додатку 1 ТД «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», Учасник повинен надати копії або оригінал посвідчень працівників, які пройшли навчання та перевірку знань НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 28.0-1.32-13. Правила охорони праці під час фарбувальних робіт. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати Довідку про Учасника за формою, наведеною у розділі «Інші документи що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до ТД., а саме Інші документи що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції 3) Довідка яка містить наступну інформацію про Учасника: Повне найменування (для юридичних осіб): Код ЄДРПОУ підприємства (для юридичних осіб): Власне ім’я та прізвище для фізичних осіб-підприємців/фізичних осіб: Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) для фізичних осіб-підприємців / фізичних осіб: Місцезнаходження суб’єкта господарювання (згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) Поштова адреса та/або адреса для листування та/або фактична адреса: Реквізити банківського рахунку (номер рахунку з урахуванням стандарту IBAN, назва банку, в якому відкритий рахунок): Телефон, що буде вказаний у договорі у разі його укладання: E-mail, що буде вказаний у договорі у разі його укладання: Відомості про підписанта договору: посада, власне ім’я та прізвище (для ФОП допускається без зазначення посади): Власне ім’я та прізвище представника/працівника переможця, з яким в подальшому можна зв’язатись з питань укладення договору: Телефон представника/працівника: E-mail представника/працівника: 3.2 Надати копії або оригінал посвідчень працівників, які пройшли навчання та перевірку знань НПАОП 28.0-1.32-13. Правила охорони праці під час фарбувальних робіт. ВИРІШИВ: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.