Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-05-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами та доповненнями) в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з урахуванням продовження строку дії воєнного стану в Україні
ID закупівлі: 146a69c3d6d84864b11a58e1f35cfc31
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж інформаційних технологій та поліграфії" |
ЄДРПОУ: | 02544537 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Крістіна БУДЧЕНКО |
Телефон: | 380985733353 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03067, Україна, Київська область,Київ, вул. Грушецька, будинок 13 |
5 |
Gід час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОГНЕБЕЗПЕКА» та всебічного вивчення наданої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) відсутність у складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачається частиною першою розділу 3 тендерної документації, а саме: лист в довільній формі з інформацією про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, або копію Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, за встановленою законодавством формою; 2) невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме: довідка, яка містить інформацію про кількісний склад, технічний стан та перелік техніки, обладнання та інструменту, необхідних для надання послуг зазначених в додатку 2 до тендерної документації не відповідає встановленій формі; відсутні документи (20 найменувань), які підтверджують можливість використання учасником техніки, обладнання та інструменту, вказаних у довідці згідно з вимогами пункту 1.1 розділу 5 тендерної документації на підставі права володіння/користування/найму/оренди або іншого правового статуту; 3) невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: довідка, яка містить інформацію про кількісний склад, технічний стан та перелік техніки, обладнання та інструменту, необхідних для надання послуг зазначених в додатку 2 до тендерної документації не відповідає встановленій формі; відсутні документи, які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із такими працівниками: Гнатюк Михайло Васильович; посади працівників Купіна-Кллимчук К.В., та Стрельчук С.А. за документами про працевлаштування не відповідають відомостям про займані посади, зазначені в довідці про працівників; відсутні документи, які підтверджують проведення навчань, інструктажу та перевірку знань з охорони праці у таких працівників: Гнатюк Михайло Васильович; 4) невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: відсутні копія договору (договорів), про надання послуг та/або виконання робіт з поточного ремонту приміщень та копії первинних документів, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) у повному обсязі; 5) відсутність у складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачається частиною сьомою розділу 3 тендерної документації, а саме: копії сертифікату відповідності системи екологічного управління учасника під час виконання ремонтних та/або будівельних робіт вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або копії іншого документу, визначеного законодавством України, що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам; копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (або копії документа, що його замінює згідно із законодавством України), яка підтверджує відповідність матеріально-технічної бази учасника та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт на висоті понад 1,3 метра/
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.