Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
ID закупівлі: 360e2ab23a004a04abb11bf1116ec422
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 947 314,08 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34648973 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Прокопенко |
| Телефон: | +380969366218 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,м. Звягель, вул. Шевченка, буд. 16 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: виявлено технічні помилки в тендерній документації закупівлі, що призведуть до порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги з особливостями.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-05-2023, 00:02
Період оскарження:
з 18-05-2023, 17:49 по 29-05-2023, 00:00
Документи: