Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-05-2023, 00:00
Згідно п. 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилася вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі
ID закупівлі: 946a81057d124a978da7c3d4745ec58f
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 565 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
| ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Омельченко |
| Телефон: | +380676764547 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. За умовами пп. 5 п. 3.7. Розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати довідку довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником Комунальне некомерційне підприємство «5-а міська клінічна поліклініка м. Львова». У складі тендерної пропозиції ця довідка відсутня. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати довідку довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником Комунальне некомерційне підприємство «5-а міська клінічна поліклініка м. Львова», передбачену вимогами пп. 5 п. 3.7. Розділу 3 тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.