Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 26038debe1544df89e57ceb2343656cb
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 892 500,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 8 925,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44124263 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галушко Валентина |
Телефон: | 380633409477 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
0 |
під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ОБ' ЄДНАННЯ "ДНІПРО - ЛІФТ" , згідно пункту 3 розділу ІІ Наказу виявлено невідповідності, а саме Замовником, в Додатку 4 до Оголошення вимагається надання учасником: «На підтвердження наявності працівників надати копії трудових книжок або копії наказів або копії трудових договорів або копії цивільно-правових договорів тощо з терміном дії на строк виконання договору про закупівлю. З метою підтвердження надійності учасника та підтвердження отримання дозвільних документів учасником й виконання робіт в установлені терміни обов’язкова наявність у штаті учасника, за основним місцем роботи, головного інженера, інженера по охороні праці, начальника аварійної служби, майстра та начальника лабораторії та не менше 7 працівників робітничих спеціальностей. Водночас, з метою підтвердження, згоди на обробку персональних даних головним інженером, інженером по охороні праці, начальником аварійної служби, майстром та начальником лабораторії надати підписані власним уніфікованим/кваліфікованим електронним підписом особи, яка надає згоду в довільній формі листи- згоди на обробку персональних даних», але Учасником надано не в повному обсязі підтверджуючу інформацію щодо начальника аварійної служби та начальника лабораторії. Тому, враховуючи дані зауваження, учасник має протягом 24 годин з моменту публікації повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, привести у відповідність інформацію щодо зазначених працівників і опублікувати її в електронній системі закупівель на пізніше вказаного строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.