Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-05-2023, 00:00
ID закупівлі: b86d2f137a4a4f45a7c93d8ce6d47486
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 87 252 780,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 2 617 583,00 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
ЄДРПОУ: | 42166406 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кайдалова Світлана Станіславівна |
Телефон: | 380977024155 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
8 |
Керуючись пунктом 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Невідповідність документів наданих Учасником в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих. № 05-05/1 від 05.05.2023 року) відповідно до п. 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1. Додатку № 2 Тендерної документації «1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). «Інформаційна довідка про перелік техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання технічного завдання, обов’язково повинен містити графи передбачені Таблицею №2.1. … … * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. Для підтвердження обладнання, зазначеного в Таблиці №2.1. на кожну одиницю обладнання учасник надає копії технічних паспортів, або картки бухгалтерського обліку від власника обладнання або інший документ який підтверджує наявність або власність. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)...». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності відповідно до п. 1. Додатку № 2 до Тендерної документації. ІІ. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Невідповідність документів наданих Учасником в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до наданих послуг (вих. № 05-05/33 від 05.05.2023 року) відповідно до п. 2 Додатку № 2 до Тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. - Відповідно до п. 2 Додатку 2 Тендерної документації «2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».: «…В підтвердження наданої інформації Учасник надає наступні документи: - копії наказів на про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання проєктних робіт або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці; - копії відповідних сертифікатів, отриманого згідно зі статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»... …На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок (всі сторінка, що містять записи) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання робіт або копії інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності відповідно до п. 2 Додатку № 2 до Тендерної документації. III. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Невідповідність інформації, зазначеної Учасником відповідно до п. 5 Тендерної документації та вимогам постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а саме абз. 7-9. п. 3 банківської гарантії № 1884-23 від 08.05.2023 року. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. «…Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу…» ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати зміни до банківської гарантії № 1884-23 від 08.05.2023 року відповідно до Додатку № 7 до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.