Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-04-2023, 00:00
ID закупівлі: c4229b6d94b04cb6bb879fe65041b6d9
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 695 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 500,00 UAH |
| Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 40616842 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vhayi.at.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Деревляна |
| Телефон: | +380352490383 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 47722, Україна, Тернопільська область,с. Великі Гаї, вул. Галицька 47 |
4 |
Шановний учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ»(далі ТОВ «АВАКС ПРОФ»)! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» по закупівлі робіт, а саме: «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Баворів» Великогаївської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Л. Українки, 1, с. Баворів, Тернопільський район, Тернопільська область (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2023-04-14-007463-a, уповноваженою особою встановлено невідповідності, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до умов Тендерної документації, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «АВАКС ПРОФ», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2023-04-14-007463-a встановлено невідповідності в інформації у документі, що передбачений Додатком 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» в частині 1 пункту ІІІ «Наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі, визначеного Додатком 4 цієї документації», а саме: Відповідно до даного пункту учасник в складі пропозиції повинен надати необхідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання робіт відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі, взявши до уваги вимоги зазначені в Технічному завданні, учасник повинен надати: «З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №1 наступні документи: • договірну ціну; • пояснювальна записка; • розрахунки до документа «договірна ціна»; • локальні кошториси; • відомість ресурсів; • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.» Виходячи з даного пункту відомість ресурсів надана в складі пропозиції відображає найменування будівельних машин та механізмів які потрібні для реалізації відповідних робіт. Взявши до уваги підсумкову відомість ресурсів наданої учасником в складі пропозиції та довідки про наявність матеріально технічної бази, а саме документ: «Довідка про наявність необхідного обладнання та мат тех бази.pdf» відображено невідповідність. Для усунення вищезазначеної невідповідності та взявши до уваги підсумкову відомість ресурсів, учасник в складі пропозиції повинен підтвердити наявність наступних будівельних машин та механізмів: - Підіймач щогловий будівельний; - Підіймач вантажопасажирський; - Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання; - Бульдозер; - Лебідка електрична; - Пилка дискова електрична; - Дриль електричний; - Вібратор поверхневий; - Фарборозпилювачі ручні; - Перфоратор пневматичний; - Перфоратор електричний; Додатково повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» в частині 1 пункту ІІІ «Наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі, визначеного Додатком 4 цієї документації» учасник повинен підтвердити даний пункт: «*У разі наявності власної техніки – надати копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік обладнання, за наявності орендованої – завірені копії договорів оренди, копії технічних паспортів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку та видаткову накладну).» Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до чинного Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вам необхідно: 1. Підтвердити в складі пропозиції наявність наступних будівельних машин та механізмів: - Підіймач щогловий будівельний; - Підіймач вантажопасажирський; - Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання; - Бульдозер; - Лебідка електрична; - Пилка дискова електрична; - Дриль електричний; - Вібратор поверхневий; - Фарборозпилювачі ручні; - Перфоратор пневматичний; - Перфоратор електричний; Шляхом внесення змін до довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт з зазначенням вищезазначених механізмів та будівельних машин та враховуючи пункт зазначений в Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» в частині 1 пункту ІІІ «Наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі, визначеного Додатком 4 цієї документації», а саме: «*У разі наявності власної техніки – надати копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік обладнання, за наявності орендованої – завірені копії договорів оренди, копії технічних паспортів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку та видаткову накладну).» Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Шановний учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП»(далі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП»)! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» по закупівлі робіт, а саме: «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Баворів» Великогаївської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Л. Українки, 1, с. Баворів, Тернопільський район, Тернопільська область (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2023-04-14-007463-a, уповноваженою особою встановлено невідповідності, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до умов Тендерної документації, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2023-04-14-007463-a встановлено невідповідності в інформації у документі, що передбачений Додатком 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» в частині 1 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: «2. Учасник обов’язково підтверджує наявність у штаті працівника на посаді сертифікованого інженера-проектувальника (кошторисника). Кваліфікація інженера-проектувальника (кошторисника) підтверджується сканованою з оригіналу та/або завіреною копією діючого відповідного сертифікату» У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2023-04-14-007463-a, а саме у файлі «10.Довідка про наявність працівників.pdf» зазначена інформація, що інженер-проектувальник залучений про трудовому договору, про що свідчить документ «10.5. ТРУДОВИЙ ДОГОВІР з кошторисником.pdf.» Просимо внести зміни до даної довідки та долучити нового інженера-проектувальника(кошторисника), який буде офіційно призначений на вашій організації з наданням підтверджуючих документів стосовно працевлаштування нового інженера-проектувальника(кошторисника), які передбачені даною тендерною документацією. Додатково повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» в частині 3 «Інші документи» пункту 6 «Довідки з банківських установ про наявність рахунків та інше» передбачено: «Учасник в складі пропозиції повинен надати скановані з оригіналів копії довідок з основних обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).» Відповідно до даного пункту у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2023-04-14-007463-a було надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, про що свідчить документ «2.5. ебг тов тернопіль вмп ua-2023-04-14-007463-a(1).pdf» дана банківська гарантія дає зрозуміти що у вас як учасника процедури є наявний рахунок у даному банку, адже для формування банківської гарантії потрібно мати відкритий рахунок в поточному банку. Отже відповідно до наявних документів в тендерній пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП», замовник просить учасника викласти документ «48. Відомості про учасника.pdf» в новій редакції та доповнити пункт «9. Реквізити банку/банків (номер рахунку(у разі наявності), найменування банку у якому (яких) обслуговується учасник» з зазначенням відкритого рахунку в акціонерному товаристві «Український будівельно-інвестиційний банк» та надати скановані з оригіналів копії довідок передбачені пунктом 6 частиною 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Також повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» в частині 1 пункту ІІ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» передбачено, що: «Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 4 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме: Установлення віконних зливів; Установлення віконних зливів; Утеплення фасадів з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі; Утеплення фасадів з опорядженням декоротивним розчином . Стіни гладкі; Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетоннiй основi площею до 20 м2; Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм; Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші.» Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші. Відповідно до даного пункту у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2023-04-14-007463-a було надано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, найменування довідки «11. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного.pdf» в якій зазначено один договір, а саме «Капітальний ремонт даху корпусу №2 комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Баворів» Великогаївської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Л. Українки, 1 в с. Баворів Тернопільської області. Коригування» відповідно до актів форми КБ2в (даного договору) у них відсутні вищезазначені роботи. Просимо вас привести у відповідність довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, з зазначенням всіх договорів наданих в складі пропозиції, або з залученням нових аналогічних договорів з відповідними актами які підтверджують виконання робіт передбачених у вищезазначеній вимозі, з дотриманням пункту «Учасник повинен гарантувати відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовників щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх двох років. Підтверджується шляхом подання гарантійного листа у складі пропозиції.» Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до чинного Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вам необхідно: 1. Внести зміни до довідки «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та долучити нового інженера-проектувальника(кошторисника), який буде офіційно призначений на вашій організації з наданням підтверджуючих документів, стосовно працевлаштування нового інженера-проектувальника(кошторисника), які передбачені даною тендерною документацією. 2. Привести у відповідність довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, з зазначенням всіх договорів наданих в складі пропозиції, або з залученням нових аналогічних договорів з відповідними актами які підтверджують виконання робіт передбачених у вищезазначеній вимозі, з дотриманням пункту «Учасник повинен гарантувати відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовників щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх двох років. Підтверджується шляхом подання гарантійного листа у складі пропозиції.» 3. Викласти документ «48. Відомості про учасника.pdf» в новій редакції та доповнити пункт «9. Реквізити банку/банків (номер рахунку(у разі наявності), найменування банку у якому (яких) обслуговується учасник» з зазначенням відкритого рахунку в акціонерному товаристві «Український будівельно-інвестиційний банк» та надати скановані з оригіналів копії довідок передбачені пунктом 6 частиною 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.