Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-04-2023, 00:00
Послуги з поточного ремонту карнизу будівлі депо інв. №2760100000001 Нікопольського моторвагонного депо за адресою: м. Нікополь (РПЧ-2)
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 2 578 257,98 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шевченко Андрій Валентинович |
Телефон: | 380567930886 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
0 |
За результатами перевірки пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРІНКОБУД» робочою групою служби приміських пасажирських перевезень виявлено наступні недоліки: На виконання вимог Додатку 2 тендерної документації, учасником повинно бути надано: 1.1. Довідка за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документальним підтвердженням (сканована копія договору або акти приймання передачі або акти приймання послуг тощо), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. Учасником надано довідку довільної форми, але вона не містить зазначення коду ЄДРПОУ контрагента. 1.2. Довідка за підписом керівника/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі з документальним підтвердженням (сканована копія наказу про призначення та документ який підтверджує кваліфікацію працівника відповідно до предмету закупівлі, тощо), за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. Учасником надано довідку, але документальне підтвердження (сканована копія наказу про призначення та документ який підтверджує кваліфікацію працівника відповідно до предмету закупівлі) в наявності не на всіх працівників, копії цивільно-правових договорів на працівників без конкретної спеціалізації будівельника. На виконання вимог Додатку 3 тендерної документації, щодо переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, учасником було надано з рядом недоліків: 4) Документи, що підтверджують наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (копія наказу про прийняття на роботу або копія трудової книжки тощо) Сканована копія наказу про призначення в наявності не на всіх працівників, копії цивільно-правових договорів на працівників без конкретної спеціалізації будівельника; 5) Документи, що підтверджують наявність у штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. Персонал Учасника (ІТР та робітники) повинен пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці по Загальному курсу охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та приладами»; НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека в будівництві»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час надання послуг на висоті», НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажо-розвантажувальних робіт», що підтверджується наданням копій відповідних кваліфікаційних протоколів (посвідчень, свідоцтва) та протоколів з охорони праці (посвідчень). У випадку проходження перевірки знань працівників комісією підприємства разом з довідкою надати протоколи та посвідчення на членів комісії підприємства з питань перевірки знань з охорони праці, які пройшли відповідне навчання. Спеціаліст учасника, відповідальний з охорони праці, пройшов навчання не на всі НПАОП, які вимагалися умовами тендерної документації (навчання проведено з НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13). Персоналу Учасника (ІТР та робітники) навчання не проведено. 8) Учаснику необхідно підтвердити наявність транспортних засобів та будівельної техніки для виконання ремонту наступними документами: - Копія/ї свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірена учасником в разі використання власних або залучених транспортних засобів та будівельної техніки; Копії на залучені транспортні засоби в наявності та завірені, але не учасником, а власником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі пп.2 п.47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами відмінити відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021-2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту карнизу будівлі депо інв. №2760100000001 Нікопольського моторвагонного депо за адресою: м. Нікополь (РПЧ-2)) номер закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2023-04-11-008097-a (номер на електронному майданчику SmartTender.biz №19878373) з урахуванням протоколу засідання робочої групи служби приміських пасажирських перевезень №35 від 19.06.2023 через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (Тендерна пропозиція переможця ТОВ «УКРІНКОБУД» код ЄДРПОУ 41871863, який є неплатник ПДВ перевищує очікувану вартість закупівлі що не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації, а саме: Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-07-2023, 00:02
Період оскарження:
з 23-06-2023, 11:09 по 04-07-2023, 00:00
Документи: