Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 9f12e3418cae4f5ba9ab7035f52a43ef
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Антонюк Ірина |
Телефон: | 380445631724 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
8 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: На виконання вимог п. 2.3. Додатку № 1 до тендерної документації, Учасник надав зокрема, та не виключно, скан-копію документу, підтверджуючого взаємовідносини інженера-проектувальника з Учасником. Однак даний договір не підтверджує можливість надання послуг зі складання кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в спеціальній школі І-ІІ ступенів № 12 на Харківському шосе, 121/3 Дарницького району м.Києва», що не відповідає вимогам п. 2.3. Додатку № 1 до тендерної документації Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності. Наприклад: Скан-копію Договору надання послуг зі складання кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в спеціальній школі І-ІІ ступенів № 12 на Харківському шосе, 121/3 Дарницького району м.Києва»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.