Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-04-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. ДБН А.2.2-3:2014
ID закупівлі: 166cd993523d4f919ba9d3cd6ce9ef24
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 971 190,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 03363772 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21 |
Контактна особа: | Світлана Куликова |
Телефон: | +380484175221 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |
2 |
1. Згідно Розділу 3 Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів/прізвища, ім’я та посади особи), (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасником у складі Тендерної пропозиції надано накази про призначення працівників: Олійник Т. В. та Корсун О. В., які не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів/прізвища, ім’я та посади особи). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями накази про призначення працівників, які містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів/прізвища, ім’я та посади особи), або накази про призначення працівників у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 2. Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації п. 1 пп. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2. Таблиця 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, але не вказано посади, які займають працівники. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку за формою таблиці 2 Тендерної документації.. 3. Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації п. 1 пп. 1 в підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. Учасник не підтвердив наявність на сьогоднішній день обладнання за позиціями 1, 2, 4, 6 в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг. Договір поставки, договір куплі-продажу і видаткова накладна не підтверджує що обладнання станом на сьогоднішню дату є на балансі підприємства. Учасником на підтвердження позицій 1, 2, 4, 6 в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг необхідно надати виписку з оборотно-сальдової відомості, так як дане обладнання не підлягає державній реєстрації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.