Закупівлю оголошено - 27-03-2023, 18:31. Дата останніх змін - 19-04-2023, 15:39

Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування житлового будинку ОСББ «Перемога 121» за адресою: просп. Перемоги, 121А, 121Б, Святошинського району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля:UA-2023-03-27-011569-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-03-27-006027-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-03-2023, 18:31
по 31-03-2023, 11:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-03-2023, 12:00
по 05-04-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-04-2023, 11:43
по 05-04-2023, 12:06

Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-03-2023, 11:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-04-2023, 00:00

Заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2023 року №04-ОД «Про виконання робіт у 2023 році в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 30.06.2023. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%. Закупівля проводиться з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»(Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25)

ID закупівлі: f57bcd1f5d674eb4be418a23e2ebd373

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 343 690,05 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:6 719,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Замовник:КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
ЄДРПОУ:25772436 Досьє YouControl
Сайт:http://www.kyivesko.com.ua
Контактна особа:Валентина Скляренко
Телефон:+380442345410, +380442345427
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
4


Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2023, 18:31:31
Способи підтвердження:
Документ
депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. , Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Розрахунки за виконані Заходи з енергозбереження здійснюються з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590 (із змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс). Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
6 719,00 UAH
Початок аукціону:
05-04-2023, 11:43
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:498ed010aec65d702d02883993a61978407369d0;SHA2-384:88dae7a453928cffe1df880032574ef223cfa9e0b64406a0eb8319f1a2a9c68b685d1cf70794ebf50e4abd86b92b69a1;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-03-2023, 18:33:25
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-03-2023, 18:31:35
Експортовано:27-03-2023, 18:31:35
Експортовано:27-03-2023, 18:31:35
Експортовано:27-03-2023, 18:31:35
Експортовано:27-03-2023, 18:31:35
Експортовано:27-03-2023, 18:31:35
Експортовано:27-03-2023, 18:31:35
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування житлового будинку ОСББ «Перемога 121» за адресою: просп. Перемоги, 121А, 121Б, Святошинського району м. Києва

1
роботи
03115, Україна, м. Київ, м.Київ, просп. Перемоги, 121А, 121Б,
по 30-06-2023
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОНОПЛЯНСЬКА, будинок 18, 04074, Андрій Козярівський
Остаточна пропозиція:
1 342 366,24 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 342 366,24 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-04-2023, 11:28
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-03-27-011569-a-b1
Номер договору:
27-Г-БМ-70/30
Дата підписання договору:
18-04-2023, 12:00
Строк дії договору:
з 18-04-2023 по 31-12-2023
1 342 366,24 UAH
Ціна договору
1 118 638,53 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Глеваха, Ботанічна 15-А, 08631, Шаленко Сергій Петрович
Остаточна пропозиція:
1 200 000,01 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 200 000,01 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-04-23, 16:32:12
24

Перелік невідповідностей: Учасник ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у своїй пропозиції: - не надав документи у повному обсязі на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які зазначені у пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» (довідка вих № 16 від 03.04.2023), відповідно до вимог п.4 Додатку 3 до оголошення (в частині виконання вимог замовника щодо надання копій документів, що підтверджують те, що працівники інженерно-технічної кваліфікації та кваліфіковані працівники працюють у ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ»); - частина документів пропозиції, а саме трудові книжки Шаленко Сергія Петровича та Муравського Руслана Григоровича містить іншу мову без перекладу українською мовою (умови п.6 ч. ІІ Інструкції учасникам до оголошення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати у повному обсязі інформацію та/або документи на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які зазначені у пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» (довідка вих № 16 від 03.04.2023), відповідно до вимог п.4 Додатку 3 до оголошення (в частині виконання вимог замовника щодо надання копій документів, що підтверджують те, що працівники інженерно-технічної кваліфікації та кваліфіковані працівники працюють у ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ»): надати наказ про призначення працівника, копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування або копію трудового договору, копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку. 2) Надати переклад українською мовою, відповідно вимог замовника (п.6 ч. ІІ Інструкції учасникам до оголошення) трудових книжок, що надані іншою мовою, Шаленко Сергія Петровича та Муравського Руслана Григоровича. У разі, якщо учасник не усунув виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник вимушений буде відхилити тендерну пропозицію відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-04-23, 16:32:12

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 200 000,01 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 200 000,01 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 342 366,24 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 342 366,24 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
4ad79a80-eba8-43e4-8c1c-3866c88144ed.pdf, депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ