Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-03-2023, 00:00
Проект договору міститься в тендерній документації
ID закупівлі: 8a952a14ae4a46d5819b140e50f23405
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 040 632,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 10 000,00 UAH |
Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
Телефон: | +380342594336 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
1 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від 03 квітня 2023 р. № 163/1 м. Івано-Франківськ 1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго». 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00131564. 3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна, буд. 34, м. Івано-Франківськ, 76014. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (згідно з п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон). 5. Конкурентна процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями. 6. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-23-012007-a 7. Назва предмета закупівлі: Реконструкція ПС 110 кВ «Городенка» із модернізацією захистів сторони 110 кВ м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області ( р.1 п.1.3.1.3 ІП 2023) 8. Найменування учасника процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОСВІТ» Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОСВІТ» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Реконструкція ПС 110 кВ «Городенка» із модернізацією захистів сторони 110 кВ м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області ( р.1 п.1.3.1.3 ІП 2023)», 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-03-23-012007-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації: 1. Учасник повинен документально підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі тендреної пропозиції надав Довідку № 340/4 від 30.03.2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації. Згідно даної Довідки, Учасник повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників у штаті Учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжкиіз записами проприйняття/призначення на роботу та/або витяг із штатного розпису учасника процедури закупівілі та/або документ, що підтверджує наявність найманого прцівника згідно з чинним законодавством про працю тощо). Учасник не надав первинних наказів на призначення на роботу/посаду на працівників: Гринів Степана Андрійовича, Кардаша Олега Васильовича, Нечесного Степана Степановича, Мясного Миколи Ярославовича та Козака Юрія Івановича. - документи, що підтверджують освітно-кваліфікаційний рівень працівників (диплом, сертифікат, свідоцтво тощо). Учасник не надав освітньо-кваліфікаційних документів на працівників Монюка Романа Дмитровича та Марчука Сергія Миколайовича. Відподвіно до Довідки про наявність праівників та Наказу № 25к від 13.05.2019 року про призначення на роботу, у Учасника є працівник Василів Галина Орестівна. У складі тендерної пропозиції, Учасник надав диплом на даного працівника з іншим прізвищем, а саме Вацеба Галина Орестівна. Згідно до цього, дані документи суперечать умовам Тендерної документації. Згідно Довідки, Учасник не вказав про наявність у штаті працівника, фінансового директора Контракевича Олександра Сергійовича. 2. Учасник повинен документально підтвердити наяваність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку № 341/4 від 30.03.2023 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно інформації, яка наведена у Довідці, Учасник вказав що у його власності є офіс, склад (вул. Гетьмана Мазепи, 164 В, м. Івано-Франківськ). Як підтвердження Учасник надав Договір оренди від 02.01.2023 року про те, що дане приміщення є орендованим. Виходячи з цього, інформація, яка зазначена у довідці, не відповідає дійсності. Також згідно з Довідкою, Учасник вказав, що у нього є орендовані транспортні засоби, які він планує залучати при виконанні даних робіт. Підтверджуючих документів на Екскаватор JCB JS 240 з гідравлічним буром, Ексакаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER з гідравлічним буром, Ексакаватор-погружчик JCB 3CX SITEMASTER з гідравлічним буром, Учасник не надав. Для усунення виявлених порушень Учасник повинен завантажити: Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації: 1. Учасник повинен документально підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі тендреної пропозиції повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників у штаті Учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжкиіз записами проприйняття/призначення на роботу та/або витяг із штатного розпису учасника процедури закупівілі та/або документ, що підтверджує наявність найманого прцівника згідно з чинним законодавством про працю тощо) на працівників Гриніва Степана Андрійовича, Кардаша Олега Васильовича, Нечесного Степана Степановича, Мясного Миколи Ярославовича та Козака Юрія Івановича. - документи, що підтверджують освітно-кваліфікаційний рівень працівників (диплом, сертифікат, свідоцтво тощо) на працівників Монюка Романа Дмитровича та Марчука Сергія Миколайовича. - документи про зміну прізвища на працівника Василів Галину Орестівну. - згідно Довідки про наявність працвників, Учасник повинен вказати про наявність у штаті фінансового директора Контракевича Олександра Сергійовича. 2. Учасник повинен документально підтвердити наяваність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме надати підтверджуючі документи на Екскаватор JCB JS 240 з гідравлічним буром, Ексакаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER з гідравлічним буром, Ексакаватор-погружчик JCB 3CX SITEMASTER з гідравлічним буром. Учасник, згідно Довідки, повинен замінити з власного обладнання матеріально-технічної бази офіс, склад, який знаходить в оренді. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» Василь КОСТЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.