Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 8b81bf3bcc514c18b1b121cbac0726f4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44124263 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анатолій Набоков |
Телефон: | 380633409477 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
1 |
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАТВЄЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ" у процедурі закупівлі № UA-2023-03-23-011236-a згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. В складі тендерної пропозиції ФОП "МАТВЄЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ" надав файл «7ДЦ.xls» з накладеним електронним підписом в якому надано документи, які відповідно до Додатку 3 Тендерної документації підтверджує технічні вимоги тендерної пропозиції. В документах які завантажені в файлі «7ДЦ.xls» вказано договірну ціну на суму 575156,32, яка відрізняється від суми тендерної пропозиції зазначеної на електронному майданчику та у файлі «Тендерна пропозиція.pdf». вказана невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі та обсягів предмета закупівлі, а також ціна договірної ціни менше ніж очікувана вартість тендерної закупівлі 2. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "МАТВЄЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАТВЄЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Усунення аварій у житловому фонді (поточний ремонту електромереж у житловому будинку розташованого за адресою: м.Дніпро, ж/м Сокіл-1, буд.1, корп. 9, 9а, 10) ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи, № UA-2023-03-23-011236-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "МАТВЄЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.