Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-04-2023, 00:00
Згідно п. 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилася вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі
ID закупівлі: e175425f99aa4f1890c9c3cb6428dd6f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 11 941 833,20 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 45 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Омельченко |
Телефон: | +380676764547 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
0 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. За умовами Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник надає довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю, Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиці «А». Довідка Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). У довідці «Про наявність обладнання та матеріально=технічної бази» №27/23 від 04.04.2023 року, що подана на відповідність цій вимозі, не повністю відображено дати підписання договору оренди № 01/02 від лютого 2022 року. 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за умовами Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю, Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиці «Б». Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. Документи про освіту працівників Олег Костик та Олександра Костик, про наявність яких вказано у довідці № 15/23 від 03.04.2023 р., подано не в повному обсязі. 1.3. Для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за умовами Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю, Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиці «В». Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.1. Скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 2х), які виконані повністю, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, щодо здійснення реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва/ ремонтно-реставраційних робіт приміщень/будівель в ході яких здійснювались роботи з електроосвітлення та/або електропостачання. На підтвердження такого виконання учасник в складі пропозиції надає відповідні документи, а саме локальний кошторис та акти КБ-2в, які засвідчують здійснення електроосвітлення та/або електропостачання по наданих договорах. 1.2. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «В» (не менше 2х). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 1.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3). Допускається подання однієї довідки за останній місяць виконання договору, що підтверджує вартість виконання будівельних робіт. У довідці № 17/23 від 03.04.2023 року, що подана на відповідність вказаній вимозі зазначено про наявність в учасника досвіду виконання двох аналогічних договорів. Однак, акти приймання виконаних будівельних робіт (Примірної форми КБ-2в) № 14 за грудень 2021 року, № 2 за липень 2020 року, № 11 за грудень 3 2020 року, що надано в тендерній пропозиції до договору № 23/3132 від 12.05.2020 року, не містять ані підпису, ані печатки контрагента цього договору. 1.4. Умовами п. 5 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник повинен надати погодження з Проєктом договору, а саме: підписаний учасником Проєкт договору у відповідності до поданого проекту у Додатку № 5 до тендерної документації. Вимога не виконана, оскільки, в складі тендерної пропозиції відсутній підписаний учасником Проєкт договору. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність довідку №27/23 від 04.04.2023 року, доповнивши її повною датою підписання договору оренди № 01/02. 2.2. Надати в повному обсязі документи про освіту працівників Олег Костик та Олександра Костик. 2.3. Надати належне підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з урахуванням вимог Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.4. Надати підписаний учасником Проєкт договору у відповідності до поданого проекту у Додатку № 5 до тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.