Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 2b39ae357bff4b718a1b0e0a7ba7ea49
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 319 834,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 05498683 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Авраменко Анастасія Юріївна |
Телефон: | +380503744906 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Місто Запоріжжя, Сталеварів, 34 |
9 |
Згідно п. 40 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР" виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів, а саме: - сертифікат відповідності SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» згідно додатку 2 до тендерної документації. Тому, просимо ТОВ "ТОП ФАЄР" усунути невідповідність протягом 24 години.
Згідно п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, за формою, відповідно до п.п. 1.2. п. 1 розділу І Додатка 2 до Тендерної документації, а саме відсутня повна інформація стосовно налагоджувальника КВПтаА Курятнікова Степана Івановича. - надати копії посвідчень з електробезпеки (до 1000 В, не менше IV група електробезпеки) на виконавців робіт, які будуть залучатися до виконання робіт, відповідно до п.п. 1.11. п. 1 розділу І Додатка 2 до Тендерної документації, а саме відсутнє посвідчення налагоджувальника КВПтаА Курятнікова Степана Івановича. - Сертифікати відповідності ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» відповідно до абз.4 п.п. 3.6. п. 3 розділу І Додатка 2 до Тендерної документації. Оригінальний сертифікат видається національними акредитованими установами, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві. Тому, просимо Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" усунути невідповідність протягом 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.