Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 9dc1b2e003a0407e9cedb91d22a9e11c
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 911 351,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04062179 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хорюк Руслана Валеріївна |
Телефон: | 380990233609 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 59000, Україна, Чернівецька область,Сторожинець, вул.Чернівецька, будинок 6 А |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі виникла виробнича необхідність внести зміни до додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Закупівлі, в частині включення інформації про: 1) додаткові матеріали, їх обов’язкового визначення вартості у складі предмета закупівлі; 2) те, що вартість тендерної пропозиції повинна бути визначена відповідно до вимог КНУ «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 Міністерства розвитку громад та територій України, з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 № 67. З урахуванням Зміни № 2 затвердженої Наказом від 01.12.2022 № 244. Однак, станом на 30.03.2023 внесення даних змін неможливе відповідно до пункту 51 Особливостей . Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Згідно з пунктом 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Протокол від 30.03.2023 № 64
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-04-2023, 00:00
Період оскарження:
з 30-03-2023, 09:46 по 10-04-2023, 00:00
Документи: