Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
ID закупівлі: eab2e6a7356c4b8d9491b900fd1923c6
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 469 499,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 25 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43905443 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Протас |
Телефон: | +380342537647 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В результаті розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатінвестбуд", виявлено невідповідності в інформації та документах, у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та в частині документів наданих до забезпечення тендерної пропозиції, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - у складі пропозиції учасником надано сканкопію Довіреності про повноваження особи котра підписує банківську гарантію на начальника Центру документарних операцій Христевича Олега Васильовича, термін дії якої закінчився 01 березня 2022р., що не відповідає підпункту 15 пункту 2 розділу 3 тендерної документації, а саме: разом із банківською гарантією учасником надається копія ліцензії, виданої банку та копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - у складі пропозиції учасником не надано сканкопію виписки з банківського рахунку, що підтверджує надходження коштів, оплачених за виконання аналогічного договору № 131/22 від 03.08.2022р, який надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації, згідно з яким передбачалося надання виписки з банківського рахунку, що підтверджує надходження коштів, оплачених за виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, товариство з обмеженою відповідальністю "Карпатінвестбуд", повинен: надати шляхом завантаження в електронну систему: - Документ про повноваження особи котра підписує банківську гарантію, дійсний на момент підписання банківської гарантії. - Виписку(и) з банківського рахунку, що підтверджує(ють) надходження коштів, оплачених за виконання аналогічного договору № 131/22 від 03.08.2022р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.